  • Data: 2013-02-05 17:19:38
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > Naprawdę nie jesteś zarysować w skrócie metod wyjscia z gówna?

    Zapoznaj się choćby z programem UPR jeśli przeraża Cię czytanie książek.
    Zwróć uwagę szczególnie na to *jaką rolę* powinno pełnić państwo. Choć o tym
    wszystkim pisałem już tu wielokrotnie.
    Wyprzedzę pytania - tak jestem za szybkim zrywaniem plastra - pudrowanie ran
    donikąd nas nie zaprowadzi, tzn zaprowadzi tam gdzie Janko chce abyśmy
    szli - na dno.

    PS
    Nie da się zarysować w skrócie. Za dużo jest do tłumaczenia po drodze.
    Niestety lewacka propaganda zrobiła nam wszystkim w głowach straszne
    spustoszenie i aby zrozumieć co nieco trzeba zacząć od podstaw.
    Na początek trzeba zrozumieć, że taniej jest BEZ pośrednika (państwa) ...że
    nie ma czegoś takiego jak publiczne pieniądze... To niby banały a jednak, o
    dziwo, mało kto to rozumie.