    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: tajemniczy znak w ascii
    Date: Fri, 21 Oct 2011 17:38:39 +0000 (UTC)

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > im dluzej i 'powazniej' sie tym zajmuje tym wiecej widze
    > jaka to straszna robota;
    > niestety te wszystkie historie o przygarbionych bolacych
    > karkach i bolacych gałach ocznych, jak i pomijaniu/omijaniu
    > weselszego i ciekawszego zycia, i to calymi latami,
    > nad kodem i ebookami - sa prawdziwe (przynajmniej w moim wypadku);
    > Co gorsza chodzi nie tylko o koszty lat zycia ale nawet o
    > koszty osobowosci - mam swiadomosc ze gdybym czytal
    > humanistyke i prowadzil wogole bogatsze zycie a nie
    > siedzial bez przerwy przy kompie bylbym madrzejszy (a
> [...]
    z drugiej strony w programowaniu i uczeniu sie programowania
    (mz mozna powiedziec ze tak naprawde wiekszosc roboty
    programisty to uczenie sie programowania) jest jakaś
    stala melodia 'przygody' czy czego tam, co np powoduje ze
    niby moglbym poczytac cos albo obejrzec film ale odrzucam to
    i wole poszukac czegos z programowania (nie mowie ze dobrze
    czy zle - raczej zle) - ale tak jest; Za to wyskoczyc do
    jakiegoś dobrego baru posiedziec i pogadać, zgłuszyć sie i
    troche sie oderwac od kompa mam ostatnio chec bardzo
    czesto (ale nie mam ostatnio warunkow )