    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: tagi RFID a bramki w sklepach
    Date: Wed, 4 Mar 2020 11:06:25 +0100

    Am 04.03.2020 um 05:01 schrieb Marcin Debowski:

    > Dzięki Tobie (i innym) za odpowiedzi. Czyli wygląda na to, że przy takim
    > tanim, prymitywnym tagu typu pastylka nie nalezy się spodziewać
    > problemów.
    >
    > Jest produkt, nazwijmy, medyczny, który trzeba oznaczyć unikatowym
    > numeren ale też np. od czasu do czasu umyć i generalnie jest trochę
    > problemu aby taki nr. gdzieś przymocować. Pomyślałem, żeby wpakować w to
    > takiego taga, konretnie tanią pastylkę typu tk4100, 1.8-2 cm średnicy,
    > ale ktoś wyraził wątpliwość. o którą zapytałem.

    Z produktami medycznymi musisz uważać, o jak włożysz coś takiego do
    autoklawu, to się rozpuści. Używam tagów szklanych, takich, jak dla
    czipowania piesków. Tylko są one dużo droższe, ok. 2EUR za sztukę. Ale
    są też małe, używamy je do znakowania kolibrów i nietoperzy ;-). Mają
    8mm długości i 1.8mm średnicy. Dla myszy, szczurów i podobnego
    tałatajstwa mamy 12mm/2.1mm. Psy i koty mają też takie.

    Waldek