  • 1. Data: 2010-02-17 18:40:20
    Temat: tablice indywidualne
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    Hej,

    Obilo mi sie cos o uszy, ze w tej chwili są inne zasady przy indywidualnych
    tablicach rejestracyjnych niz parę lat temu. Wtedy przy sprzedaży tablice
    zostawały z samochodem, czyli w praktyce do kosza. Czy tak jest nadal?

    pozdr, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

  • 2. Data: 2010-02-18 18:41:13
    Temat: Re: tablice indywidualne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    radxcell pisze:
> [...]
    > tablicach rejestracyjnych niz parę lat temu. Wtedy przy sprzedaży tablice
    > zostawały z samochodem, czyli w praktyce do kosza. Czy tak jest nadal?

    AFAIK tak jest.
    Jeżeli kupujący jest z tej samej gminy, to może zostawić stare tablice.
    Natomiast nawet jak ich nie zostawi, to Ty już takich samych na nowy
    samochód nie dostaniesz (chyba że zmienisz numerek).

  • 3. Data: 2010-02-20 01:32:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > Natomiast nawet jak ich nie zostawi, to Ty już takich samych na nowy
    > samochód nie dostaniesz (chyba że zmienisz numerek).

    Jesli kupujacy te tablice zda dobrowolnie, lub bedzie musial zdac, to
    poprzedni wlasciciel moze wystapic z uprzejma prosba o ponowne przydzielenie
    takich tablic indywidualnych. Jesli jakis krawaciarz w urzedzie powie tak,
    to bedzie mogl wziac je sobie ponownie - nie slyszalem o takim przypadku w
    praktyce!

    --
    Picasso