  • 41. Data: 2012-11-14 14:24:36
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:50a391c4$0$1315$65785112@news.neostrada.pl
    > 1634Racine in news:50a1a026$0$1208$65785112@news.neostrada.pl
    > sam sobie odpowiem :)
    > przyciśnięci w BOK ujawnili w koncu "tajne" kody do poczty :) :)
    > "(...) możliwe jest włączenie przekierowań na Pocztę Głosową za pomocą
    > krótkich kodów ekspresowych.
    > Przekierowanie gdy niedostępny - ustawienie **62*+48602951000*#
    > Przekierowanie gdy nie odbiera - ustawienie **61*+48602951000*11*XX#,
    > gdzie XX to czas reakcji od 5 do 30 sek.
    > Przekierowanie gdy zajęty - ustawienie **67*+48602951000*#

    oczywiscie ze szczegolnym uwzglednieniem podstawowego kodu WYłaczajacego
    poczte: #002#

  • 42. Data: 2012-11-14 14:39:06
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-13 13:37, Pszemol pisze:
    > Nie zawsze smsa możesz napisać, nie zawsze sms 160-znakowy
    > jest w stanie wyrazić to co chcesz powiedzieć, nie zawsze będziesz
    > mógł odebrać telefon zwrotny bo np. chcesz komuś coś powiedzieć
    > przed wejściem do samolotu w którym będziesz następne 8 godzin
    > i tak dalej, i tak dalej... Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych
    > narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to
    > ma sens.

    O widzisz. Mądrze gadasz. :-)
    Nie może tak być żeby ktoś decydował za mnie co mi jest potrzebne a co
    nie!!! ;-)

  • 43. Data: 2012-11-14 14:44:31
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-13 09:23, W pisze:
    Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby
    > jak byłem na etapie szukania pracy - człowiek najzwyczajnie nie jest pod
    > telefonem 24h na dobę i dzięki wiadomości miałem okazję oddzwonić).

    Naciągane zastosowanie. Jak szukasz pracy to telefon masz na szczególnej
    uwadze i każdy nieznajomy jest potencjalnym pracodawcą. Zwłaszcza że
    tutaj podstawową formą komunikacji jest e-mail.
    Wiem bo właśnie szukam :-)

  • 44. Data: 2012-11-14 14:50:07
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-13 14:16, Pszemol pisze:

    > No cóż... każdy ocenia po własnych doświadczeniach...
    > Jeśli większość Twoich rozmów prywatnych to pierdoły to myślisz
    > że większość moich rozmów prywatnych to też pierdoły...
    > Na takiej strategii myślenia daleko nie zajdziesz :-)

    Uważaj bo właśnie skrytykowałeś swoje zachowania ;-)
    Na prawdę nie musisz się wypowiadać na każdy możliwy temat. Nie ma
    takiego obowiązku. :-)

    PS. No chyba że chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)

  • 45. Data: 2012-11-14 15:20:43
    Od: W <w...@w...pl>

    z wystukał, co następuje:

> [...]
    > uwadze i każdy nieznajomy jest potencjalnym pracodawcą. Zwłaszcza że
    > tutaj podstawową formą komunikacji jest e-mail.

    *kilka lat temu* :P
    to po pierwsze, po wtóre - tak, ale wiesz... są sytuacje kiedy siłą rzeczy
    telefonu przy sobie nie masz albo nie zdążysz dobiec a dzwoniono z
    prywatnego/korporacyjnego i nijak nie można oddzwonić.
    Aktualnie jest o tyle przyjemniej, że szukając pracy dostaje się maila
    zwrotnego i umawia na termin rozmowy telefonicznej... :)

  • 46. Data: 2012-11-15 00:44:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k806tq$vri$1@news.task.gda.pl...

    > O widzisz. Mądrze gadasz. :-)
    > Nie może tak być żeby ktoś decydował za mnie co mi jest
    > potrzebne a co nie!!! ;-)

    Tego wcale nie powiedziałem.

  • 47. Data: 2012-11-15 00:46:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k80780$12u$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > uwadze i każdy nieznajomy jest potencjalnym pracodawcą. Zwłaszcza że
    > tutaj podstawową formą komunikacji jest e-mail.

    Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz
    to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym
    dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.

  • 48. Data: 2012-11-15 00:47:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k807ie$12u$2@news.task.gda.pl...

    > Uważaj bo właśnie skrytykowałeś swoje zachowania ;-)

    Które?

    > Na prawdę nie musisz się wypowiadać na każdy możliwy temat.
    > Nie ma takiego obowiązku. :-)

    Wiem, ze nie ma takiego obowiązku i nie wypowiadam się
    na każdy możliwy temat. Nie odkrywaj na nowo Ameryki...

    > PS. No chyba że chcesz pomóc Animce. Wtedy tak. :-)

    Animce może pomóc tylko dobry lekarz... o ile jest gdzieś taki dobry.

  • 49. Data: 2012-11-15 01:53:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    #002#

    Żaden z tych kodów nie WYŁĄCZA poczty. Wyłącza jedynie przekierowania na
    pocztę.

  • 50. Data: 2012-11-15 06:54:46
    Od: W <w...@w...pl>

    Pszemol wystukał, co następuje:

    > "z" <z...@u...pl> wrote in message

    > Gdybyś miał pocztę głosową której tak bardzo nie chcesz
    > to móglbyś się bardziej zrelaksować i nie stresować każdym
    > dzwonkiem - wiedziałbyś że jak nie usłyszysz to się ktoś nagra.

    To też nie do końca prawda w tym Pięknym Kraju, bo dla wielu tutaj to trama
    zostawić nagranie ;-)