eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmt-mobile - wyłączenie poczty głosowejRe: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <50a391c4$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a39e30$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a43cfc$5@news.home.net.pl>
    <1w28e5ewox0b1$.1uixcgl02llcw$.dlg@40tude.net>
    <50a4ea82$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a4ebf9$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Date: Thu, 15 Nov 2012 14:37:34 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Tosenewrati
    X-MimeOLE: Tosenewrati
    Lines: 33
    Message-ID: <50a4f05d$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: public-gprs699451.centertel.pl
    X-Trace: 1352986717 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1294 5.185.19.124:1270
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1038605
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F in news:50a4ebf9$0$1310$65785112@news.neostrada.pl
    > Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    > J.F. in news:1w28e5ewox0b1$.1uixcgl02llcw$.dlg@40tude.net
    >> Dnia Thu, 15 Nov 2012 01:53:16 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):
    >> [...]
    >>>> Żaden z tych kodów nie WYŁĄCZA poczty. Wyłącza jedynie przekierowania
    >>>> na
    >>>> pocztę.
    >>> O ile pamietam, to w ktoryms regulaminie stalo, ze nieuzywana poczta
    >>> sama
    >>> sie wylacza, i to po krotkim czasie :-)
    >> 3 miesiace ponoć; ale komu chce sie na to czekac?
    > Ja mysle ze to o cos innego chodzi, bo sensu by to nie mialo.
    > "wylacza sie", traci informacje, kody dostepu ... ale wlacza automatycznie
    > przy najblizszym przekierowaniu ?
    > Bo mnie np odpowiada, przekierowania mam ustawione, i co - po 3 miesiacach
    > sprawnego odbierania nagle przestaje dzialac ?


    nie wiem jak dzialają "3 miesiace", ja to rozumiem prosto: wylacza sie
    samoczynnie w tym sensie, ze nikt kto dzwoni do Ciebie nie slyszy,ze moze
    sie nagrac... Tak jakos to rozumiem. A co to znaczy,ze wowczas: "wlacza sie
    automatycznie przy najblizszym przekierowaniu"? - jakim przekierowaniu?
    staje sie milczaca dla dzwoniacych, nie moga nic nagrac, bo nie slysza
    lektora o propozycji nagrania, Ty nie wklepujsz zadnego z kodow wymalowanych
    juz w wątku przeze mnie - i cisza trwa.
    Ja zrobilem najprosciej: nie kodem #002#,ale via itaktak.pl zrobilem poczte
    "nieczynną" i dzwoniacy maja zero info o poczcie.
    Abonamentowiec ma tutaj swoj panel do manipulacji na numerze i zapewne moze
    tam zgasic poczte:
    https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: