  • 1. Data: 2014-06-30 08:58:52
    Temat: [t-Mobile] Jak wyłączyć przekierowanie połączeń (pocztę głosową) i standardowy sygnał "zajęte"
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,
    Po wielu latach w Plusie, od dziś jestem w t-Mobile. Mam problem - z poziomu
    telfonu mogłem wyłączyć tylko jedno z trzech przekierowań na pocztę głosową
    ("przekieruj, gdy nieodebrane"). Kiedy próbuję zrobić to samo dla "przekieruj
    gdy zajęty" oraz "przekieruj gdy nieosiągalny" - wyskakuje komunikat "Twój
    operator nie umożliwia wyłaczenia przekierowania połączeń , gdy...".

    Z drugiej strony, wiem, że kolega ma wyłączone przekierowanie, gdy zajęty, ale
    efekt jest taki, że jak się do niego dzwoni, gdy ma zajęty tel., to słyszy się
    taki sam komunikat, jakby miał wyłączony. Takie coś mnie nie interesuje.

    Czy i jak zrobić, aby przy zajętości dzwoniący słyszał standardowy sygnał
    zajętości i tyle?

    Dzięki.

  • 2. Data: 2014-06-30 14:06:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-06-30 08:58, Latet pisze:

    > Czy i jak zrobić, aby przy zajętości dzwoniący słyszał standardowy
    > sygnał zajętości i tyle?

    wyłączyć Call Waiting czyli połączenie oczekujące

  • 3. Data: 2014-06-30 14:11:43
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > wyłączyć Call Waiting czyli połączenie oczekujące

    Bardzo słuszna rada, tyle że kompletnie nie na temat. Call Waiting cały czas
    miałem i mam wyłączony, nie o to chodzi.

    latet

  • 4. Data: 2014-06-30 14:20:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 30 Jun 2014 14:11:43 +0200 osobnik zwany Latet napisał:

    > Bardzo słuszna rada, tyle że kompletnie nie na temat. Call Waiting cały
    > czas miałem i mam wyłączony, nie o to chodzi.

    jeśli nie masz call waiting to dzwoniący dostanie sygnał zajętości.
    Jeśli włączysz przekierowanie przy zajętości to zostanie przekierowany na
    skrzynkę czy cokolwiek co ustawisz. Nie ma czegoś takiego jak
    przekierowanie na sygnał zajętości.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-06-30 17:28:26
    Od: mm <m...@n...net>

    wpisz kod ##002# i naciśnij "zadzwoń" - tym kodem wyłączysz wszystkie
    przekierowania

  • 6. Data: 2014-06-30 17:54:36
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Latet wydumał(a) w news:lor1rd$9s8$1@speranza.aioe.org :
    [...]
    > Kiedy próbuję zrobić to
    > samo dla "przekieruj gdy zajęty" oraz "przekieruj gdy nieosiągalny" -
    > wyskakuje komunikat "Twój operator nie umożliwia wyłaczenia

    Prepaid czy abonament?

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 7. Data: 2014-07-01 23:19:11
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Prepaid czy abonament?

    Abonament.

  • 8. Data: 2014-07-01 23:48:01
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > wpisz kod ##002# i naciśnij "zadzwoń" - tym kodem wyłączysz wszystkie
    > przekierowania

    Dziękuję, kod zadziałał, bardzo skutecznie.

    Ale są efekty uboczne - przestała mi także działać czarna lista, czyli
    blokowanie wybranych numerów. Najwyraźniej jest jakiś związek z
    przekierowaniami. Druga rzecz - jak wchodze w ustawienia przekierowań, to (po
    paru sekundach "trwa odczytywanie") pokazują się, że niektóre nie są wyłączone
    (choć są). Nie mogę też ich z tego poziomu włączyć (niby się włączają, ale nadal
    nie działają). OK, nie chcę ich, ale wolę wiedzieć, dlaczego coś nie działa,
    jeśli nie działa.

    Dziękuję.

  • 9. Data: 2014-07-02 00:04:37
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Latet wydumał(a) w news:lovak2$bhr$1@speranza.aioe.org :
    > Abonament.

    OK. W prepaidach trzeba (było) dzwonić do BOK aby zablokować/wyłączyć tą
    funkcję. Kiedyś komuś próbowałem to zrobić z poziomu smartfona(wiadomo ze
    smartfon na WM 6,5 miał wiele możliwości:)i niechcąco wprowadziłem jakis
    błąd do systemu ERA, który zablokował korzystanie z netu dla tego (danego)
    numeru. Nie mogli nawet pomóc w serwisie autoryzowanym. Dopiero, kiedy
    "wpadłem/EUREKA" że to "moja wina" z poziomu smartfona usunałem błąd, który
    był w systemie ERA (sieć) :)
    --
    Michael________(TM)

  • 10. Data: 2014-07-02 00:28:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-07-01 23:48, Latet pisze:

> [...]
    > się włączają, ale nadal nie działają). OK, nie chcę ich, ale wolę
    > wiedzieć, dlaczego coś nie działa, jeśli nie działa.

    Są IMO dwie opcje: albo aplikacja Blacklisty nie odrzuca niechcianego
    polaczenia tylko przekierowuje "na zajętość" albo terminal nie potrafi
    tego zrobić z poziomu aplikacji. Obstawiam pierwszy wariant czyli
    wypróbuj inną aplikację.