  • Data: 2004-06-21 23:02:44
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako VoMi7 <v...@N...altanet.pl> w artykule
    <news:cb7ji7$id1$1@inews.gazeta.pl> pisze:

> [...]
    ^^[1]

    ^^[1]

    > przestan sie burzyc tylko jak chcesz swiecic przykladem sam zmien
    > czytnik bo jak widac sam OE nie potrafi sobie poradzic z postami
    > wysylanymi z niego.

    Czy to ja mam problem ze skonfigurowaniem OE albo używaniem ogonków czy
    tzw. fachowcy? Gdzie widać, że sobie nie radzę? Dlaczego nie odpowiadasz
    na zadane Ci proste pytania?

    > u mnie mozilla bardzo ladnie to lyka.

    Bardzo ładnie? A kto popsuł moje cytowanie w podkreślonych miejscach [1]?

    > pozatym rozmowa nie jest o kodowaniu

    Rozmowa jest o problemach polskiego internetu, a pseudofachowcy zajmujący
    się profesjonalnym pieprzeniem są bez wątpienia takim problemem.

    > wyslij ma priv do kogos ze ma cos
    > zle a nie walisz na grupe.

    Jeśli Ci się coś nie podoba, to zrób tak, jak sam radzisz. Miej tylko na
    uwadze, że prywatnie z anonimami nie rozmawiam.
    To gdzie te moje okulary?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

    *** MUSK TFUi WRUK ***