  • Data: 2004-06-22 07:11:34
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Heniek napisał:

    > Niestety do telii nie ma wszedzie dostepu, a tpnet moze sobie ciac ruch do
    > 1Mbit na takim laczu jak dla mnie, praktycznie jedyny ruch jaki mam do nich
    > to ich neostrady/idsle i wszedobylskie p2p. Oczywiscie nie popieram tego co
    > robi tpnet i tu powinien IMO dzialac urtip i uokik, ale to nie jest powod,
    > z ktorego internet dla operatora takiego jak firma w ktorej pracuje jest w
    > Polsce drogi.
    Tobie to "rybka", natomiast dla firm świadczących usługi hostingowe jest
    to praktycznie szantaż - albo bierzecie TPNet albo dostęp do TPNetu na
    poziomie 1800 - 1900 zł/1 MBit u innych operatorów lub cała rzesza
    klientów z AS5617 nie będzie miała co oglądać.

    > Reasumujac, bardzo chetnie podlaczylbym w cenie 60EUR za 1Mbit 100Mbit do
    > telii tylko nie ma jak.

    Pogadaj z TKT.. z chęcią wykreują ci kanał do Pragi/Berlina/Frankfurtu

    --
    "Mężczyzna może być szczęśliwy z każdą kobietą, o ile tylko jej nie
    kocha." (Oskar Wilde)