    From: "Heniek" <h...@e...gov>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Date: Mon, 21 Jun 2004 23:17:27 +0200

    > 40k PLN to jednak kupa kasy. Amortyzacja takiego sprzętu przez np. trzy
    lata
    > to ponad 1100,- PLN miesięcznie. Według mnie to jednak znaczące koszty.

    Zauwaz ze przodujacy operatorzy tez maja na niego upust i to znaczny. Poza
    tym 1100 PLN to dopiero ~230 EUR, powiedzmy doliczone do ceny lacza co
    miesiac, jednak to tylko 230 EUR za link 34 Mbps. Ile kosztuje dzierzawa np.
    10 lub 20 km ciemnego swiatlowodu? potraktuje to jak pytanie retoryczne.
    jezeli za dostep placilbym 60 EUR/1Mbps + moja radiolinia , te 34Mbps
    kosztowalyby lacznie ~ 2300 EUR, to nie wiele biorac pod uwage za 20Mbps
    place ~4200 EUR.

    --
    pozdr,
    Heniek Kowalczyk