  • Data: 2009-05-02 09:14:26
    Temat: Re: szybkie pytanie: jakie wynagrodzenie dla forografa?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:

    > No to co, może zabrońmy wszystkim poruszania się po lasach i górach?

    No ale tak właśnie jest - prawo stanowione zabrania wszystkim poruszania
    się pojazdami silnikowymi po lasach i górach, a także, że zacytuję
    Ciebie: ''śmiecenia, srania po krzakach i darcia japy''.

    > Pozamykajmy ludzi w miejskich rezerwatach i niech pod żadnym pozorem się
    > z nich nie wychylają.

    Może się wyśpij jednak korzystając z wolnego, bo coś dziś pieprzysz jak
    sam wiesz kto.

    > Ale jesteś zupełnie pewien, że były to imprezy firmowe robione na dziko,
    > bez żadnych ustaleń z lokalną władzą? Bo zupełnym przypadkiem trochę się
    > obracam w tym środowisku i jakoś z tego co wiem, standardem jest jednak
    > cos zupenie innego.

    Jestem zupełnie pewien, że były to imprezy oficjalne, robione przy
    patronatach ratowników górskich, jakiś tam pielgrzymek, stu lat
    czegośtam itp. Pytałem. Oczywiście oficjalnie pewnie nic takiego się nie
    działo, ''to na pewno jakieś elementy z zewnątrz''.
    Zresztą wszystko jedno, czy bydło jest oficjalne, czy nie, jest bydło i
    koniec.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl