  • Data: 2009-12-15 10:11:15
    Temat: Re: szukam urządzenia
    Od: irek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek pisze:
> [...]
    ink-Klinke-5.jpg

    > myślałem, że wyjście w tym xtreamerze jest tylko optyczne, a nie mam
    > wejścia optycznego w mikrowieży, stąd pytanie :-)
    >
    > okazuje się, że ten xtreamer nie obsługuje napisów txt
    > btw, w PCWorldzie styczniowym znalazłem właśnie przegląd tego typu
    > odtwarzaczy

    A może bluray lg bd370 (ok 640 zł) lub bd390 (ok 1000zł ale obsługuje ntfs dla USB)

    Wymagania odnośnie plików DivX
    Kompatybilność plików DivX z niniejszym urządzeniem ma następujące
    ograniczenia:
    o Dostępne rozdzielczości:
    DIVX 3.xx - DIVX 6.xx: 720 x 576 (SZ x W) pikseli
    XVID, H.264/MPEG-4 AVC: 1920 x1080 (S x W) pikseli
    o Nazwy plików DivX i napisów są ograniczone do 50 znaków.
    o Rozszerzenia plików DivX:
    ".avi", ".divx", ".mpg", ".mpeg", ".mp4", ".mkv"
    o Odtwarzane napisy DivX: SubRip (.srt / .txt), SAMI (.smi),
    SubStation Alpha (.ssa/.txt), MicroDVD (.sub/.txt),
    SubViewer 2.0 (.sub/.txt), TMPlayer (.txt), DVD Subtitle System (.txt)
    o Odtwarzane formaty kodowania: "DIVX3.xx", "DIVX4.xx", "DIVX5.xx",
    "XVID", "DIVX6.xx" (tylko standardowe odtwarzanie), H.264/MPEG-4 AVC
    o Dla DivX 6.0 jest dostępna tylko funkcja odtwarzania.
    o Odtwarzane formaty audio: "Dolby Digital", "DTS", "MP3", "WMA", "AAC"

    o Urządzenie obsługuje tylko pamięć USB Flash w formacie FAT16 lub
    FAT32.

    Irek