  • Data: 2009-12-15 11:15:41
    Temat: Re: szukam urządzenia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:hg7ond$h4j$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Po raz kolejny wyrażę opinię, że to iż ktoś nie rozumie tego co pisz lub
    > czyta, to jest wyłącznie jego problem, nie mój.

    >No a ja właśnie uważam, że jeśli się pisze w sposób pozostawiający pewną
    >swobodę interpretacji, to należy się liczyć z innym zrozumieniem przez
    >czytającego, niż zakładał piszący.

    Wiem, że można pisać bardziej idiotoodpornie, ale nie chce mi się, wolę
    wysłać idiotów na leczenie.
    Nikt normalny nie będzie zakładał, że radziłem wykorzystanie wzmacniacza nie
    posiadającego wejścia optycznego w celu podłączenia dźwięku po optyku.

    >Wracając do kwestii wzmacniacza. Owszem istnieje wzmacniacz, który zapewnia
    >przejście z sygnału cyfrowego na analogowy. Tylko że ktoś przyniesie jakąś
    >Diorę sprzed 20 lat, powie "wzmacniacz" i będzie to prawda, ale z konwersji
    >sygnału nici...

    A to już nie mój problem, nigdy nie żądałem od nikogo nie używania mózgu.
    A w pewnej dyskusji sprzed kilku dni, zachęcałem do czegoś dokładnie
    odwrotnego.
    Też się kilku bulwersowało, że im myśleć każę.

    > Ma nawet dźwięk przestrzenny DolbySorround, ale wszystko zrealizowane na
    > wejściach analogowych.

    >No bo analogowe wejścia chyba nie pozwalają na więcej.

    Ano.

    > Już prędzej warto byłoby kupić jakieś głośniki z wbudowanym dekoderem.

    >I wymienić głośniki na lepsze... ;-)

    Zależy od potrzeb.
    Jest duża szansa, że i tak będą lepsze od tego co jest w tv, do którego jak
    zrozumiałem miało iść to podłączenie.