  • Data: 2013-06-13 22:26:09
    Temat: Re: szukam tebletu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2013 11:45, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > 3G z Aero2 (mile widziane 2 karty SIM)
    Tablet z dwoma kartami sim? A co to telefon dla biedaków? Pomyślałeś że
    znacząco poprawisz zasięg aero2 wywalając modem na kabelku za okno? UPs!
    modem będzie wbudowany i nigdy nie będize pewnosci czy zadziała z nową
    kartą sim od aero....
    > WiFi
    daruj, wszystkie mają
    > od 7' do 10"
    kupię malucha albo autobus. 7 to jeszcze zabawka, ale może być
    użyteczna. 10 to prawie laptop. o wiele wygodniejszy od 7cali, ale
    mniejszy niż lapek. niestety stacjonarny. do tego stopnia że na zwykłej
    klawaturze nie popiszesz kciukami, trzeba ja rosunąć
    > dobry, jasny i wyraźny ekran z żywymi kolorami
    czyli zapominamy o sprzętach z marketu i szukamy światowych producentów?
    > minimum 1/2 GB RAMek
    znowu tak to brzmi jakbyś się dzisiaj urodził. pół giga czy dwa giga?
    > minimum 4 GB RAMek ,,dysku''
    co za różnica?
    > mikroSD
    zawsze są
    > lekki
    znaczy ze styropianu? Ekran i bateria muszą ważyć. weź 7 cali, wull
    plastik, mikro baterie - będzie lekki
    > tani
    jaja sobie robisz?
    > odporny na trudy używania
    > nietandetny
    > HDMI mile widziay
    > GPS
    jasne, tani.

    teraz pomyśl. wybrałeś kilkanaście parametrów, kilka sprzecznych. za
    taki sprzęt musisz dać tysiaka albo prawie. Zrezygnuj z 3 parametrów, a
    ograniczysz wydatek o 50% warto czy nie?
    ToMasz