  • Data: 2013-06-15 21:06:09
    Temat: Re: szukam tebletu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2013 18:06, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "ToMasz" 51ba2adf$0$1462$6...@n...neostrada.pl

    > Tak -- ale ja używam Aero2, więc wiem, że Twój pomysł jest zły.
    ja też. ostatnio mam ochotę kupić tel z androidem i potłuczonym ekranem,
    tylko poto aby za 150zł zrobić sobie router aero2->wifi. Problemem
    będzie ładowanie, ale znacznie poprawię zasięg. No i dualsim nie będize
    potrzebny.
    Nadal nie rozumiem po co dual sim w tablecie. jedna karta do rozmowy
    przez... słuchawki? a druga do netu aero2?

    > Pół. 512 MB.
    to też każdy ma, ale na dzisiejsze czasy robi się bardzo mało. właściwie
    można zapomnieć o 2 dużych programach na raz.

    > Ale ja w smartfonie mam 190 MB ,,dysku'' i raczej nie mogę tego podeprzeć
    > kartą. Smartfon jest bardzo dobry, ale ,,dysku'' ma stanowczo za mało.

    są takie programy, dzięki którym jedna z partycji karty sd, może być
    widziana jako pamięć wewnętrzna na instalowanie programów. wiele
    telefonów najlepszych producentów ma z tym problem.
    > Kartę wrzuciłem o pojemności 8 GB (19 pln -- Samsunga) i w połowie zająłem
    > już ją fragmentem mapy Polski i tłumaczem oraz OCeeRem.
    8 giga to też mało jak na dzisiejsze czasy. kiedyś na płycie CD mieścił
    się film kinowy, dzisiaj telesysk z youtuba ma 150mega.
    Co do mapy, UMP zajmuje 315 mega, automapa chyba nie więcej.

    ToMasz