  • 11. Data: 2004-05-10 00:16:40
    Temat: Re: szukam taniego hostingu
    Od: "Yacho" <y...@1...net_wytnij_>

    Użytkownik "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl> napisał w
    wiadomości news:c7a489$6ci$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik <d...@w...sobie.to> napisał w wiadomości
    > prosze

    www.netlook.pl - najnizsze ceny jakie widzialem i do tego dosc szybkie
    serwerki :)

  • 12. Data: 2004-05-10 12:40:24
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Yacho" <y...@1...net_wytnij_> writes:

    > Użytkownik "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl> napisał w
    > wiadomości news:c7a489$6ci$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > >

    > www.netlook.pl - najnizsze ceny jakie widzialem i do tego dosc szybkie
    > serwerki :)

    W USA?

    Jacek

  • 13. Data: 2004-05-10 19:01:46
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Yacho" <y...@1...net_wytnij_> napisał w wiadomości

    > www.netlook.pl - najnizsze ceny jakie widzialem i do tego dosc szybkie
    > serwerki :)

    USA to wiesz , dobre do hostingu XXX
    ale pingi 150 i wiecej baj baj...
    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 14. Data: 2004-05-12 01:52:17
    Od: "Yacho" <y...@1...net_wytnij_>

    Użytkownik "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl> napisał w
    wiadomości news:c7ok81$9uo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Yacho" <y...@1...net_wytnij_> napisał w wiadomości

    > USA to wiesz , dobre do hostingu XXX
    > ale pingi 150 i wiecej baj baj...

    jesli zamierzasz hostowac po 1 mb na stronie.... jak dla mnie na DSLce
    netlook dziala dostatecznie szybko a wykupilem u nich juz 2 serwery - jasne
    ze cos w polsce by sie przydalo - ale za ta cene ? znajdz mi drugie choc
    porownywalne konto ....

  • 15. Data: 2004-05-17 07:28:45
    Od: d...@w...sobie.to

    Woyteck <m...@p...onetNO-SPAM.pl> wrote:

    > Wszedłem wybrałem:
    > 100MB hdd, 3 konta, php i mysql, statystyki, 1 GB transferu(tylko czy ten
    > 1gb jest na miesiac czy w ogole to nie wiem)

    No wlasnie - nie trzeba bylo wybierac :)

    > wyszło mi rocznie 438 NETTO.

    wychodzi 348 rocznie, a placac np. 500zl za jednym razem jeszcze pojawia
    sie znizka.

    Pakiet transferu potrzebny jest wtedy, kiedy potrzeba cene transferu
    obnizyc. Przy malych transferach jest zbedny (czytaj: bez softu, mp3 i xxx)

    > a teraz wybrałem ultra skromną opcje:
    > domena i serwis, 1 konto pocztowe, statystyki, 10MB hdd , transfer 1GB. (bez
    > obsługi php!)

    > i 168 zł NETTO rocznie.

    No, znowu ten transfer - normalnie wychodzi 78 rocznie.

    > hmm, to jednak drozej niz u mnie :)

    No, zalezy jak liczyc...

    > a płacenie SMSem jest dobre przy dzwonkach, porno stronach i logach.
    > zeby zaplacic 168zl przez SMS trzeba wydac conajmniej 2x tyle
    > (patrz polityka sieci komorkowych)

    No nie - wchodzi *prawie* cala kwota w punkty (7,2 za 9zl SMS). Rzecz nie
    w tym by wplacic 168zl, tylko zaplacic 9, a za wksiegowane 7,2 miec ten ostatni
    przyklad przez ponad miesiac (6.5 miesiecznie). Nie kazdy ma karte platnicza,
    wplata w banku to kilka zl (wiec drugie tyle), a nie zawsze jest forsa
    by wplacic za np. rok.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    14. Buy a McDonald's "Happy Meal" for lunch every day. Eat the straw

  • 16. Data: 2004-05-17 13:43:25
    Od: Pawel Urban <g...@i...pl>

    Michal p wrote:
    > znacie jakąś dobrą tanią domene... to ma być tylko wizytówka firmy... prosze
    > o jakies sensowne miejsca gdzie mogłbym zajrzeć..

    www.inethd.net

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2004-05-18 01:23:59
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Pawel Urban" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    prosze

    > www.inethd.net

    Panie z czym do ludzi? mam w intranecie wieszac strone????

  • 18. Data: 2004-05-18 21:23:28
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    > Panie z czym do ludzi? mam w intranecie wieszac strone????

    Hę? Jakim znowu intranecie?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 19. Data: 2004-05-19 09:41:26
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Hę? Jakim znowu intranecie?

    Zapewne chodzi o intranet Telekomunikacji Polskiej ;)

    Z#

  • 20. Data: 2004-05-19 18:21:46
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne chodzi o intranet Telekomunikacji Polskiej ;)

    No wlasnie :-D