  • 1. Data: 2004-04-29 13:46:43
    Temat: szukam taniego hostingu
    Od: "Michal p" <m...@w...pl>

    znacie jakąś dobrą tanią domene... to ma być tylko wizytówka firmy... prosze
    o jakies sensowne miejsca gdzie mogłbym zajrzeć..

  • 2. Data: 2004-04-29 20:04:07
    Temat: Re: szukam taniego hostingu [OT]
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Michal p" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > znacie jakąś dobrą tanią domene... to ma być tylko wizytówka firmy...
    prosze
    > o jakies sensowne miejsca gdzie mogłbym zajrzeć..

    100zl/rok moze byc?

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 3. Data: 2004-04-30 09:53:05
    Temat: Re: szukam taniego hostingu
    Od: Krzysztof Kudłacik <n...@n...org>

    On Thu, 29 Apr 2004 15:46:43 +0200, Michal p wrote:

    > znacie jakąś dobrą tanią domene... to ma być tylko wizytówka firmy... prosze
    > o jakies sensowne miejsca gdzie mogłbym zajrzeć..

    Nie piszesz, jakie są wymagania co do tego hostingu, więc:
    http://republika.pl lub http://jawsieci.onet.pl

    --
    [sygnatura zastępcza : tymczasowy brak sygnatury]

  • 4. Data: 2004-04-30 13:34:37
    Temat: Odp: szukam taniego hostingu [OT]
    Od: "Michal p" <m...@w...pl>

    100 zl /rok moze byc...
    przydaloby sie ok 75-100 mb i zeby sie nie zapchalo szybko ;-)

  • 5. Data: 2004-05-01 00:20:13
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    > 100 zl /rok moze byc...
    > przydaloby sie ok 75-100 mb i zeby sie nie zapchalo szybko ;-)

    100mb, 3 konta e-mail, 6gb miesiecznie transfer..

  • 6. Data: 2004-05-02 21:58:12
    Od: LEC <s...@e...com.pl>

    Woyteck píśe v diskusním príspevku:

    >Użytkownik "Michal p" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    >100mb, 3 konta e-mail, 6gb miesiecznie transfer..

    znajdziesz i za 75 netto na rok bez limitow transferu.. i uprzedzam
    komentarz - na dobrym łączu... :)

    Tak wogole to nie wiem czy "dobry i tani hosting" jest problemem
    polskiego internetu....

    --
    LEC
    "God, Root - What's the difference ?"

  • 7. Data: 2004-05-03 09:49:41
    Od: moldovenu <a...@n...spam.anywhere.com>

    > znajdziesz i za 75 netto na rok bez limitow transferu.. i uprzedzam
    > komentarz - na dobrym łączu... :)

    Jesli ktos mowi, ze nie ma limitow, to znaczy, ze klamie.
    /etyka cennikow ISP/
    EOT

    mold

  • 8. Data: 2004-05-03 12:42:50
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "LEC" <s...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > znajdziesz i za 75 netto na rok bez limitow transferu.. i uprzedzam
    > komentarz - na dobrym łączu... :)

    Czy chodzi ci o serwer stojacy w pokoju w akademiku?

    > Tak wogole to nie wiem czy "dobry i tani hosting" jest problemem
    > polskiego internetu....

    ja uważam ze tak gdyż trudno znalezc cos co bedzie dobre i tanie
    na ogol dobry nie znaczy tani i na odwrot :)

  • 9. Data: 2004-05-04 07:04:25
    Od: d...@w...sobie.to

    Michal p <m...@w...pl> wrote:
    > znacie jakąś dobrą tanią domene... to ma być tylko wizytówka firmy... prosze
    > o jakies sensowne miejsca gdzie mogłbym zajrzeć..

    http://www.komrel.net

    Placisz tylko za to, co wlaczysz, od okolo 4zl miesiesiecznie. Mozna
    placic malymi porcjami (SMSem).

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    36. Fill an empty shaving cream can with whipped cream. Use it to

  • 10. Data: 2004-05-04 18:21:11
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik <d...@w...sobie.to> napisał w wiadomości
    prosze

    > http://www.komrel.net
    >
    > Placisz tylko za to, co wlaczysz, od okolo 4zl miesiesiecznie. Mozna
    > placic malymi porcjami (SMSem).
    >
    > D.

    Wszedłem wybrałem:
    100MB hdd, 3 konta, php i mysql, statystyki, 1 GB transferu(tylko czy ten
    1gb jest na miesiac czy w ogole to nie wiem)

    wyszło mi rocznie 438 NETTO.

    a teraz wybrałem ultra skromną opcje:
    domena i serwis, 1 konto pocztowe, statystyki, 10MB hdd , transfer 1GB. (bez
    obsługi php!)

    i 168 zł NETTO rocznie.

    hmm, to jednak drozej niz u mnie :)

    a płacenie SMSem jest dobre przy dzwonkach, porno stronach i logach.
    zeby zaplacic 168zl przez SMS trzeba wydac conajmniej 2x tyle
    (patrz polityka sieci komorkowych)