  • 1. Data: 2004-04-26 20:09:49
    Temat: FR - TPsa "planujemy obnizke" - gadki opiekunów z TPSA
    Od: "Maciek" <m...@g...net.pl>

    Ciekawy jestem czy komus z was opiekun z TP wspominal o tym jak to TPsa
    mysli oobnizkach cen za FR

    czy tylki mi taki kit wciskaja..

    podzielcie sie
    pozd..

    MK

  • 2. Data: 2004-04-27 09:33:10
    Od: <m...@p...pl>

    > czy tylki mi taki kit wciskaja..

    Blah blah blah :)

  • 3. Data: 2004-04-27 09:53:02
    Od: "Heniek" <h...@e...gov>

    > Ciekawy jestem czy komus z was opiekun z TP wspominal o tym jak to TPsa
    > mysli oobnizkach cen za FR

    Tak, od 1 maja 2004 opłata za CIR zamiast 7% bedzie 22% VAT, oczywiscie jest
    to obnizka w
    mniemaniu Telepsa ;-P

    --
    Heniek

  • 4. Data: 2004-04-27 13:40:16
    Od: Rafał Dziedzic <d...@k...pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2004 22:09:49 +0200
    "Maciek" <m...@g...net.pl> napisał(a):

    Witam,

    > Ciekawy jestem czy komus z was opiekun z TP wspominal o tym jak to TPsa
    > mysli oobnizkach cen za FR

    Mi wciskali taki kit, juz na poczatku stycznia po zlozeniu przez nas rezygnacji z 6
    polpakow... :)
    Gosc twierdzil ze juz na dniach bedzie 16Mbps za 18tys netto....

    Mialo to niby byc 8 polpakow spietych w LB + dzierzawa routera.

    Jak dla mnie jest to nieralna propozycja... gdyby takie cos wprowadzili musieli by
    znacznie obnizyc ceny posrednikom (GTS,Netia,ATMAN) bo innaczej by chyba ich
    zlinczowali.... a gdyby im obnizyli to dalej ich oferta by nie miala sensu...
    poniewaz posrednicy oferuja duzo lepsza technologie niz padajace co chwile polpaki.

    Czy kłamali tylko po to bym nie rezygnowal z ich usług?? :) Jakos nie zauwazylem by
    sie przejeli moja rezygnacja.....

    Przez ostatni rok obserwowalismy migracje z TPSA na posrednikow... nikt wiekszy nie
    zostal na TPSA... teraz obserwujemy niestety emigracje do stanow... czas pakowac
    walizki.

    Pozdrawiam
    Rafal Dziedzic

  • 5. Data: 2004-04-27 13:52:06
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    >Mialo to niby byc 8 polpakow spietych w LB + dzierzawa routera.

    fizycznie awykonalne, cisco ogranicza możliwosc zrobienia LB do 6 wpisów
    typu
    ip route 0.0.0.0 0.0.0.0 gw

    Marcin

  • 6. Data: 2004-04-27 15:12:22
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Rafał Dziedzic napisal(a) [27 Apr 2004]:

    > Czy kłamali tylko po to bym nie rezygnowal z ich usług?? :)

    Niekoniecznie od razu klamali - moze przedstawicielom/opiekunom ktos
    wewnatrz powiedzial o planowanej obnizce, tylko ze potem z takowej
    zrezygnowano (bez powiadomienia w dol) albo sie (klasycznie) obsunela na
    "jutro"?

    Ma to oczywiscie krotkie nogi i najwyzej po drugim takim manewrze podobne
    proby juz nie beda brane serio.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 7. Data: 2004-04-27 17:50:31
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Rafał Dziedzic <d...@k...pl> wrote:
    > Jak dla mnie jest to nieralna propozycja... gdyby takie cos wprowadzili
    > musieli by znacznie obnizyc ceny posrednikom (GTS,Netia,ATMAN)

    Pośrednikom?

    P.

  • 8. Data: 2004-04-27 18:01:24
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Tue, 27 Apr 2004 17:50:31 +0000 (UTC), Paszczak wrote:

    > Pośrednikom?

    temu panu coś się pomyliło ....

    B.

  • 9. Data: 2004-04-27 19:42:51
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Bronek Kozicki <b...@r...pl> wrote:

    > temu panu coś się pomyliło ....

    Oczko się odlepiło? ;)

    P.

  • 10. Data: 2004-04-27 20:13:24
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Rafał Dziedzic" <d...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy kłamali tylko po to bym nie rezygnowal z ich usług?? :) Jakos nie
    zauwazylem by sie przejeli moja rezygnacja.....

    Nie kłamali, gdyż takie propozycje zostały faktycznie złożone i to właśnie w
    naszym mieście. Ale być może była to tylko chwilowa akcja mająca miejsce
    jesienią ubiegłego roku, gdy nagle odpadło im w Krakowie kilkadziesiąt
    megabitów. A potem wzrost sprzedaży Neostrady wprawił ich znów w normalny
    stan samozadowolenia.

    A poza tym - nie potraktuj tego znów jako personalnego czepiania się ;), ale
    czemu używasz takiego pejoratywnego określenia jak "pośrednicy" ?

    > Przez ostatni rok obserwowalismy migracje z TPSA na posrednikow... nikt
    wiekszy nie zostal na TPSA...
    > terazobserwujemy niestety emigracje do stanow... czas pakowac walizki.

    Eee, tam...
    Zmienią się układy polityczne, pewien udziałowiec TP SA nie będzie miał już
    takiego poparcia w sferach rządowych, to i odpowiednie urzędy dobiorą się
    wreszcie skutecznie Tepsie do tyłka i zaraz się sytuacja poprawi.
    Moim skromnym zdaniem nie ma sensu wywoływać paniki z migracją usług
    hostingowych za granicę, bo może się to faktycznie stać samospełniającą
    przepowiednią.

    Z#