  • 1. Data: 2010-08-05 09:15:55
    Temat: szukam kogoś z okolic Wałbrzycha - temat OFFROAD
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    witam,

    wypadła mi robota w Wałbrzychu, jest szansa abym ustawił ekipę na
    robocie i jako przykładny generał obserwował robotę ze wzgórza:)
    Szukam kogoś kto by pokazał okolice i wybrał się na jakieś wspólne
    przewietrzenie wydechu.

    Pozdrawiam
    Rafał
    4ipół exc

  • 2. Data: 2010-08-05 12:33:05
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > robocie i jako przykładny generał obserwował robotę ze wzgórza:)
    > Szukam kogoś kto by pokazał okolice i wybrał się na jakieś wspólne

    Hehe, generalnie CAŁY Walbrzych to jazda offroad :) Nawet (a moze przede
    wszytkim) po ulicach.

    A na poważnie - to stara hałda kopalniana, gdzie są co roku rajdy offroad,
    całkiem OK przygotowane. Googlaj rajd halda walbrzych. Nie wiem niestety jak z
    dostepnoscia miejsca na co dzien.

    --
    Radarro
    V4 + R6

  • 3. Data: 2010-08-05 16:26:19
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    Radarro pisze:

    > A na poważnie - to stara hałda kopalniana, gdzie są co roku rajdy offroad,
    > całkiem OK przygotowane. Googlaj rajd halda walbrzych. Nie wiem niestety jak z
    > dostepnoscia miejsca na co dzien.

    bardziej mysle o typowym enduro po krzaczorach, zrobic jakies 150km po
    okolicy i wrócic na fajrant:)

    Z tego co widzę to ten rajd to bardziej po płaskim i coś w rodzaju trasy
    cross-country, chyba że się mylę?

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 4. Data: 2010-08-06 06:03:32
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

> [...]

    > okolicy i wrócic na fajrant:)
    >
    > Z tego co widzę to ten rajd to bardziej po płaskim i coś w rodzaju trasy

    Nie wiem skad jestes, ale hałdy z natury nie są płaskie :)
    Akurat w Walbrzychu to kilka sporych górek usypanych z szutru i innego
    pokopalnianego odpadu. Dużo stromych podjazdów, zjazdów, nawrotek -
    przynajmniej tak był na rajdzie 4x4 w zeszłym roku.

    Co do meritum to niestety wiecej nie pomoge... bywałem w Walbrzychu co jakis
    czas, ale tylko po czarnym. Okolica jest jak najbardziej zachęcająca, Ksiaż,
    Góry Sowie, kompleksy Walim, Rzeczka itd, ale żeby po krzakach spokojnie i
    bezpiecznie śmigać to rzeczywiście musisz mieć jakiegoś lokalnego przewodnika.
    Pozdrowienia,

    --
    Radarro - SGL
    V4 + R6