  • 1. Data: 2010-08-05 07:24:59
    Temat: MotoGP Brno-jedzie ktos?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie. Czy jedzie Ktos na MotoGP do Brna na moto z Warszawy, ale na samą
    Niedziele? Czyli wyjazd i powrot w tego samego dnia.

    Pozdro
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2010-08-10 11:22:43
    Temat: Re: MotoGP Brno-jedzie ktos?
    Od: andrzej.wierzba <andrzej.wierzba@_NOSPAM_onet.pl>

    Koczisnapisal

> [...]

    samą
    > Niedziele? Czyli wyjazd i powrot w tego samego dnia.

    Witam,

    Mam Horneta 900 czyli do 160 jest znośnie i ogólnie ciekawy temat.
    warszawa - ursynów.
    Pasuje?
    Andrzej Wierzba

  • 3. Data: 2010-08-10 14:31:46
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Mam Horneta 900 czyli do 160 jest znośnie i ogólnie ciekawy temat.
    > warszawa - ursynów.
    > Pasuje?
    > Andrzej Wierzba

    Witaj.
    Ja na razie się przymiezam, bo nawet biletow nie kupilem, ale chyba mozna bedzie
    kupic na miejscu.
    Co do predkosci to pewnie ze ok, ja nawet tyle nie zamierzam jechac :)

    Jesli bede jaechal to dam znac w piatek wieczorem, na razie szukam chetnych.

    Z Powazaniem
    Koczis
    R1

  • 4. Data: 2010-08-11 19:36:17
    Od: andrzej.wierzba <andrzej.wierzba@_NOSPAM_onet.pl>

    Koczisnapisal

> [...]

    > Jesli bede jaechal to dam znac w piatek wieczorem, na razie szukam chetnych.

    Witam,
    ja tak czy inaczej jadę. Biletów też nie mam, ale mam nadzieję że nie
    będzie z tym problemu. Trochę kasy na parking i paliwo i w drogę.
    Pogoda chyba będzie OK.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2010-08-11 22:56:30
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > ja tak czy inaczej jadę. Biletów też nie mam, ale mam nadzieję że nie
    > będzie z tym problemu. Trochę kasy na parking i paliwo i w drogę.

    Witam.
    O ktorej i skad bedziesz wyjezdzal, moze sie jednak zdecyduje i tez pojade.
    Czy orientujesz sie ile to wszystko(parking i bilety na klepisko) mogą kosztowac?

    Pozdro
    Koczis
    R1

  • 6. Data: 2010-08-11 23:44:10
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-08-12 00:56, Koczis pisze:

    > Witam.
    > O ktorej i skad bedziesz wyjezdzal, moze sie jednak zdecyduje i tez pojade.
    > Czy orientujesz sie ile to wszystko(parking i bilety na klepisko) mogą kosztowac?

    Kumpel mial do sprzedania bilecik - moge sie dowiedziec co i jak...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2010-08-12 08:03:20
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Koczis pisze:

    > Witam.
    > O ktorej i skad bedziesz wyjezdzal, moze sie jednak zdecyduje i tez pojade.
    > Czy orientujesz sie ile to wszystko(parking i bilety na klepisko) mogą kosztowac?

    Wszelkie info (ceny biletów i ceny parkingów) macie na stronie toru:
    http://www.automotodrombrno.cz

    Linkowanie się coś sypie, więc musicie sami pogrzebać. Bilety bez
    problemu kupicie na miejscu, tor jest na tyle wielki, że nie ma szans,
    żeby ich zabrakło.

    pozdr
    DP
    TL-S