    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: szukam dataloggera lub coś podobnego...
    Date: Mon, 13 Feb 2012 23:16:47 +0100

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Było napisane "ok. 16 MB/sec", stąd moje wahanie co do tego, czy 12 jest
    > "około" 16. Że chodziło o bajty, nie o bity, też już teraz widzę. No
    > dobra, USB w tablecie się nie wyrobi? Nie mam pojęcia, nigdy nie
    > potrzebowałem szybkiego i się nię zastanawiałem.
    >
    > Jeszcze można jakąś płytę nano-itx, np:
    >
    > http://www.portwell.com/productnews/NANO-8050_pr.htm
    >
    > "The NANO-8045 is specifically designed to operate at a very low
    > power consumption (less than 10 watts at full loading) and low heat"

    To jest opcja. Mam parę adresów w robocie i tam będę jutro dzwonił (klient
    mi to powiedział dzisiaj o 17:30, a o tej porze nikt uczciwy nie pracuje
    :-)). Są jeszcze pico-itx i jeszcze mniejsze. Jak upchnę loggera do pudełka
    wielkości paczki papierosów, to mam jeszcze 2-3x tyle na baterie i SSD.

    Waldek