eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaszok!!!Re: szok!!!
  • Reply-To: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <iurv89$6o6$1@inews.gazeta.pl> <4e149c64$1@news.home.net.pl>
    <s...@b...pl>
    Subject: Re: szok!!!
    Date: Thu, 7 Jul 2011 23:06:03 +0200
    Lines: 35
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    NNTP-Posting-Host: 89.72.226.130
    Message-ID: <4e161fbc$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1310072764 89.72.226.130 (7 Jul 2011 23:06:04 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: valhalla.hot
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:234222
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnj1apvj.q3s.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    >>> sieć: TPSA
    >>> dzień awarii i usunięcia; NIEDZIELA!!!!
    >>
    >> Może zwąchali, że im za dużo lekceważonych abonentów odchodzi, to i wolą
    >> jednak ruszyć pupę, żeby odwlec decyzję klienta o odejściu do innego
    >> operatora...?
    >>
    >
    > Ew. mają mniej klientów to się zaczęli wyrabiać... ;)

    Nie przypuszczam, żeby ta opcja wchodziła w rachubę... Domniemywam, że
    zatrudnienie w niedzielę jest jednak znacznie mniejsze (pomijam tam, gdzie
    musi być ruch ciągły, ale nawet wtedy obsada przeważnie jest wyraźnie
    mniejsza), a tu nagle taki czajnik? (jak w powiedzonku: "widziała kuma taki
    czajnik/imbryk?")
    Ja jednak stawiałbym na poprawienie swego wizerunku (obrzydliwego "ymydż"
    nie używam i nie będę) w skojarzeniu z malejącymi dochodami - klienci odpływ
    robią, to i kasy coraz mniej, z nieba się nie weźmie, ani nawet z piekła.
    Dupkiem i idiotą byłby sprzedawca (cóż, ubolewać, że tacy jednak bywają),
    który olewa klienta, coś jak drogi i źle kontra tanio i dobrze, tylko
    desperat "na złość babci..." wybierze drożej i gorzej. Rozsądny sprzedawca
    stara się iść w myśl, że (nie pamiętam dokladnie sentencji) daje mały zysk,
    ale duży dochód realizuje dużym obrotem.
    Mam nadzieję, że ciocia Frania wreszcie, po tylu latach, pojęła to, że
    klient nasz pan.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com
    127.0.0.1 www.blip.pl
    >>(+)(o)<<

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: