eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaszok!!!Re: szok!!!
  • Data: 2011-07-11 16:20:42
    Temat: Re: szok!!!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iveoov$n1t$...@i...gazeta.pl...
    >z tpsa nie mam bezposrednio do czynienia od ok. 1997/98r kiedy to
    >nasze miasto rozkopala netia, ale do rzeczy: w poniedzialek w
    >zaprzyjaznionej szkole pada dsl, zglaszam awarie we wtorek. odbiera
    >pani w miare kumata, ktora mowi ze restartuje port. nie pomaga,
    >zarejestrowala zgloszenie + info ze czas usuniecia awarii 24h przy
    >czym ten czas liczony jest w czasie pracy technikow (relacom). sroda,
    >nikt nie dzwoni, nikt sie nie pojawia - dzwonie (naiwnie;) sie
    >przypomniec, pani wysyla monit do technikow. sroda wieczor dzwoni pan
    >ze jest na miejscu, tyle ze mnie nie ma wiec sie umawiamy na
    >czwartek. w czwartek o 9 przyjezdza pan i wymienia uszkodzony modem.

    I to jest ten wyzszy standard obslugi w IDSL ?

    Bo ja ostatnio mialem kilka awarii neo, ale zalatwiali sprawe w ciagu
    godziny.
    Pani cos probowala zdalnie, przekazywala dalej, fachowiec dzwonil,
    naprawial .. milo, szybko i przyjemnie, zupelnie jakby to nie TP byla.
    Jedyny zarzut ze te przerwy w ogole sie zdarzyly - jedna na 5 lat to
    bylaby dopuszczalna, a tu cos co pol roku ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: