eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaszok!!!Re: szok!!!
  • Data: 2011-07-11 12:02:37
    Temat: Re: szok!!!
    Od: K <g...@z...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 04-07-2011 10:56, Andrzej Kłos pisze:
    > wysiadł mi telefon stacjonarny, w sumie nic specjalnego (brak sygnału),
    > zadzwoniłem z reklamacją, została przyjęta o godz. 11:00
    >
    > 11:15 - SMS o zarejestrowaniu reklamacji
    > 12:30 - telefon od montera (na inny tel. kontaktowy)
    > 14:15 - przybycie montera na miejsce awarii
    > ok. pół godziny poszukiwań i manipulacji
    > ok. 15 telefon sprawny
    >
    > i gdzie tu szok, w sumie tak powinno być. Ale:
    >
    > sieć: TPSA
    > dzień awarii i usunięcia; NIEDZIELA!!!!
    >

    z tpsa nie mam bezposrednio do czynienia od ok. 1997/98r kiedy to nasze
    miasto rozkopala netia, ale do rzeczy: w poniedzialek w zaprzyjaznionej
    szkole pada dsl, zglaszam awarie we wtorek. odbiera pani w miare kumata,
    ktora mowi ze restartuje port. nie pomaga, zarejestrowala zgloszenie +
    info ze czas usuniecia awarii 24h przy czym ten czas liczony jest w
    czasie pracy technikow (relacom). sroda, nikt nie dzwoni, nikt sie nie
    pojawia - dzwonie (naiwnie;) sie przypomniec, pani wysyla monit do
    technikow. sroda wieczor dzwoni pan ze jest na miejscu, tyle ze mnie nie
    ma wiec sie umawiamy na czwartek. w czwartek o 9 przyjezdza pan i
    wymienia uszkodzony modem. przy okazji okazuje sie, ze szkola ma 8/1
    Mbit/s, a modem ktory posiadala do tej pory byl max 4/256.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: