  • 21. Data: 2021-06-29 13:13:43
    Temat: Re: szkoda nowego. czy zna ktoś reguły ubezpieczalni?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-06-28 12:14, T. wrote:
    [...]
    > W wieku 16 lat kupuje się skuter, nawet gdyby miał stać nie jeżdżony :-)
    > I oczywiście opłaca OC.
    To jeszcze działa? Bo ja tę metodę znam od 30+ lat. :-)

  • 22. Data: 2021-06-30 18:22:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-06-29 o 10:18, J.F pisze:

    > Wyzsze, ale przez rok. Raptem 100zl.
    No nie, agentka wyraźnie jest zaskoczona że mam stawkę cały czas
    podwyższoną i
    że jest w historii słuczka.
    Próbowała innych towarzystw i wszędzie tak samo.

    > A w innych ukladach moze sie uzbierac i 1000 zl.
    No i ja chyba takie mam, jak ona ocenia (bo tego bezpośrednio nie da się
    udowodnić) to mam zawyżone o co najmniej 150-200zł.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2021-06-30 18:24:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/06/2021 12:13, JDX wrote:
    > On 2021-06-28 12:14, T. wrote:
    > [...]
    > To jeszcze działa? Bo ja tę metodę znam od 30+ lat. :-)

    kiedys byl patent na przyczepe.