  • 1. Data: 2015-10-18 20:58:31
    Temat: szkoda całkowita oc
    Od: n...@p...onet.pl

    Witam,

    po małej stłuczce z nie mojej winy moje auto dostało szkodę całkowitą.
    Wartość naprawy przekracza wartość ceny rynkowej auta.
    Odszkodowanie wypłaciła Warta. Bez ich uczestnictwa w naprawie bezgotówkowej. Auto
    jest już jak najbardziej do jazdy, przegląd przeszło bez problemów.Sprawa zakończona.

    Czy teraz w momencie jakby doszło do kolejnej stłuczki i sprawcą byłby ktoś z polisą
    z Warty, ten ubezpieczyciel będzie posiłkował się wcześniejszą szkodą całkowitą
    mojego auta i wypłaciłby mi tylko odszkodowanie od ewentualnej ceny ustalonej jako
    mojego WRAKA na jakiejś licytacji dla przedsiębiorców, czy może znów byłaby wartość
    liczona od wartości rynkowej auta?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-10-18 21:37:45
    Temat: Re: szkoda całkowita oc
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 11:58:31 -0700 (PDT), n...@p...onet.pl
    napisał(a):

> [...]
    ustalonej jako mojego WRAKA na jakiejś licytacji dla przedsiębiorców, czy może znów
    byłaby wartość liczona od wartości rynkowej auta?

    Zawsze od wartości przed szkodą.
    Przecież naprawiłeś auto :)

    Teoretycznie może Ci obniżyć wartość o to, że miałeś już auto dzwonione ;)

  • 3. Data: 2015-10-18 22:16:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co jest śmiesznego w Twoich odpowiedziach?

  • 4. Data: 2015-10-18 22:55:15
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-10-18 o 21:37, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > Przecież naprawiłeś auto :)
    >
    > Teoretycznie może Ci obniżyć wartość o to, że miałeś już auto dzwonione ;)

    Tak jak Pan Tomasz pisze: zainwestowałeś, naprawiłeś, przywróciłęś wraka
    do eksploatacji.
    Zarejestrowany jest, ubezpieczyłeś.
    Odszkodowanie od wartości rynkowej, byc może z uwzględnieniem wpadkowej
    historii.