  • Data: 2021-04-18 10:10:17
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Był tam rozdział o przerabianiu naboju do autosyfonu na silnik rakietowy.

    Były dwa rodzaje naboi do syfonów. Polskie z zaprasowanym zamknięciem
    aluminiowym i chyba czeskie, z nakręcanym mosiężnym zamkiem (tam też
    blaszka alu robiła za zamknięcie, ale ten przynajmniej był rozbieralny).
    Metod na wykorzystanie tego zakręcanego było od groma :), ale na silnik
    słabo się nadawały, za słabe ścianki miały.

    > No, jakoś tak.

    Nie był internetu, nie było komputerów, za to człowiek był ciekawy
    wszystkiego dookoła. Ponieważ bieganie za kopaną kulką było nudne, to
    wymyślało się ciekawe rzeczy, przecież dostępność materiałów była ogromna.

    Miłego.
    Irek.N.