    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: systemowy zegar w nowych canonach
    Date: Sat, 16 Mar 2013 18:56:08 +0100

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup

    > jak wyglada sprawa zegara w waszych aparatach. licze sie z tym ze malo kto
    > w ogole robil taki test :)

    Po przeczytaniu Twojego posta sprawdziłem z ciekawości u siebie i po pół
    roku wskazuje mi godzinę z dokładnością do minuty. Z tym, że wcale nie
    jestem pewien, czy pół roku temu tuż po zakupie ustawiałem go co do sekundy.
    (Oczywiście godzina jest przesunięta ze względu na czas zimowy).

    Nie wiem, co zasila zegar gdy aparat jest wyłączony jeśli ta sama bateria co
    pamięć (pastylka) to może u Ciebie jest rozładowana albo felerna.

    > ps. brak modulu gps w tym modelu uwazam za spora wade:(

    Moduł GPS jest obecnie w każdym telefonie więc aby wbudowany w aparat miał
    jakąś przewagę musiałby mieć cyfrowy kompas i zapisywać kierunek
    fotografowania - wtedy byłaby to jakaś wartość dodana dla programów typu
    Photosynth.

    Może tak jest w lustrzankach konkurencji, nie wiem, ja widziałem tylko
    kompakty z wbudowanym modułem GPS i nie miały cyfrowego kompasu.

    Pozdrawiam
    Ergie