  • 81. Data: 2010-04-09 17:07:48
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 17:09:59 +0200, Przemek napisał(a):

    > Użytkownik "Goomich" <k...@i...eu> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Błagam... Ja wiem, ze czasem moge pisać językiem zrozumiałym dla wszystkich
    > (czytaj: nie używać technicznego slangu) ale nie rób ze mnie idioty, ok?

    > Wszelkie świszczące bajery, kręćki, sręćki doprowadzaja mnie do szału, a już
    > brak widoku CP w postaci details to sabotaż :/

    A co, nie da się włączyć w CP details? ;)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 82. Data: 2010-04-09 17:10:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 17:53:21 +0200, Przemek napisał(a):

    > Użytkownik "Goomich" <k...@i...eu> napisał w
    > wiadomości
    >
    > BTW czy to:
    > http://www.przemek.acx.pl/letters.bmp
    > (820k, BMP, żeby nie było, że jpg kompresuje)
    > jest wg Ciebie kwestia natywnej rozdzielczości?
    > Przem

    Hem hem, może wartoby użyć narzędzia dostrajającego ClearType do upodobań?

    No i właściwie co jest z tym screenem nie tak?

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 83. Data: 2010-04-09 17:30:28
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości
    > No więc po raz kolejny ci piszę, że jak nie masz chęci używać GUI W7 to
    > nie używaj.

    No własnie. problem w tym, że nie mogę. GUI to nie system, więc mam ochotę
    na uzywanie Win7, ale z normalnym GUI, a tego nie mogę. Czemu? Nie dlatego,
    że nie da się, ze Bóg wie co. Nie, bo nie.

    > A ja nie traktuję tego jako słabość. ICMPTZ?

    A ja tak. ICMPTZ?

    > Że co proszę? Czego ci nie wspierają? Wróć do Visty (to prawie to samo co
    > W7, a będzie twój ukochany styl Windows Classic), albo do XP. Wszystkie te
    > systemy są wciąż wspierane, więc nie pitol. Masz wybór.

    Jeszcze. Za chwilę figę nie wybór.
    Przem

  • 84. Data: 2010-04-09 17:33:01
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:6guvx53dcp63
    > Hem hem, może wartoby użyć narzędzia dostrajającego ClearType do upodobań?

    Hem hem a może cokolwiek w nim zmienisz? Próbowales czy tylko tak sobie
    marudzisz?

    > No i właściwie co jest z tym screenem nie tak?

    Albo ja jestem ślepy, albo Ty nie widzisz w podkreślonych czcionkach
    rozmycia jak cholera. Rozmycia powodowanego przez CT, które żeby było
    śmieśniej zostało wyłączone, ze skutkiem jakie na załaczonym oknie widać.
    Spojrz na krawedzie czcionek z napisem "let me pick..." i porównaj z czcionka
    napisu "Include subfolders".
    Przem

  • 85. Data: 2010-04-09 17:46:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 19:30:28 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    > na uzywanie Win7, ale z normalnym GUI, a tego nie mogę. Czemu? Nie dlatego,
    > że nie da się, ze Bóg wie co. Nie, bo nie.

    No ale to ty masz problem, nie ja, więc cóż miałbym ci robić?

    > Jeszcze. Za chwilę figę nie wybór.

    2012 albo 2014 to "za chwilę"? Interesujące.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 86. Data: 2010-04-09 17:48:19
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Konrad Kosmowski <k...@k...net> zwrócił błąd:

    > Nie rozumiem. Tzn. w przypadku tych kontrolerów to dajmy na to zainstalujesz
    > Windows na dysku i potem podłączysz kontroler jak !główny storage i podasz
    > sterownik to zadziała? Czy może w ogóle to jest sprzęt dla którego nie ma
    > sterownika dla Windows (tak, taki też się zdarza)?
    >
    > Instalator 2003/XP/2000/NT najlepszy nie był nigdy ale do tego co miał robić z
    > reguły (co potwierdza ilość instalacji Windows na świecie) jako tako dawał
    > sobie radę.

    Z reguły tak.

    Ostatnio miałem taką instalację (SP3) na kilkuletnim komputerze,
    nakląłem się za cały miesiąc. Problem wystąpił dopiero na dysku SATA
    podczepionym do kontrolera Promise SATA/RAID (płyta Solteka), wcześniej
    kilka razy był tam instalowany XP na dysku podczepionym do zwykłego
    PATA. Problem był m.in. taki że nie rozpoznawał sterowników z dyskietki
    (albo i dyskietki w ogóle?) mimo że były w porządku. Trzeba było
    slipstreamować, ale instalator nadal sterowników nie zauważał na
    późniejszym etapie, kiedy miał kopiować. Wreszcie, po pokonaniu
    problemu, wykładał się w czasie odpalania z błędem który zawsze widzę
    jak jest coś nie tak z dostępem do dysku. Najgorzej że te sterowniki
    dobre były, w sensie w końcu udało mi się to połatać, przy pomocy
    podczepionego innego kompa, używając tych trzykrotnie przez Windowsa
    oplutych sterowników.

    W ogóle już kilka razy robiłem slipstreaming metodą tradycyjną i nlite i
    to był pierwszy przypadek kiedy aż tak nie zadziałało. Ale też pierwszy
    raz SP3. Znalazłem też w Google wiele skarg ludzi na to że nie działają
    - jedni winią Promise (zastosował ten sam numer HWID dla lekko
    różniących się kontrolerów, ma wiele wersji sterowników które są
    kompatybilne tylko z niektórymi BIOSami itd.), inni Windows. Ponieważ u
    mnie w końcu to działa to winię bardziej windows. Z Vistą nigdy nie
    miałem problemów sprzętowych i mam nadzieję że więcej XP instalował nie
    będę :)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 87. Data: 2010-04-09 18:19:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Saiko Kila" napisał:

    > Trzeba było slipstreamować,

    W takich przypadkach najprościej jest sepulkować, ale jeśli są pod ręką
    świeże murkwie i gwajdolnica, to najpierw można spróbować wychwindrzyć.

    JoteR

  • 88. Data: 2010-04-09 18:27:28
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces JoteR <j...@p...pl> zwrócił błąd:

    > W takich przypadkach najprościej jest sepulkować, ale jeśli są pod ręką
    > świeże murkwie i gwajdolnica, to najpierw można spróbować wychwindrzyć.

    Jest w ojczystym języku Lema jakieś słowo na to? A wychwindrzyć to tak
    swoją drogą, na zapas.

  • 89. Data: 2010-04-09 20:28:55
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:

    > Jest w ojczystym języku Lema jakieś słowo na to? A wychwindrzyć to tak swoją
    > drogą, na zapas.

    Można ew. wstrzyknąć sterowniki.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 90. Data: 2010-04-09 20:48:49
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Konrad Kosmowski <k...@k...net> zwrócił błąd:

    > Można ew. wstrzyknąć sterowniki.

    To mi się kojarzy z pewną techniką hakerską :)