    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 26 Aug 2015 14:29:57 -0700 (PDT)
    Subject: Re: symetryczne połączenie
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu środa, 26 sierpnia 2015 20:51:16 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    serwer a druga w trybie klient [/? czyli chyba wynikaloby ze wrecz musze
    albo guzik "postaw serwer" itp (?)]
    uruchomi ta sama kopie programu-gry (mozna zalozyc ze ip swoich wspolgraczy wpisali
    juz gdzies tam do pliku konfiguracyjnego ) to polaczenie nastapi 'automatycznie'

    w trybie klienta sprawdza czy znajdzie serwer jesli nie to sama przelacza sie w
    serwer, tym samym pierwsza uruchomiona apka byla by automatycznie serwerem -
    potwierdzic? maybe some more hints?)

    > Czyli skanowanie sieci i connect do znalezionych IP. W sumie jest to
    > jakieś udogodnienie w małych sieciach lokalnych. W sieci rozległej i
    > tak trzeba podać IP docelowe, więc żadne to udogodnienie.

    dlaczego zadne? inaczej musialbym chyba dawac opcje czyt to ma byc serwer czy
    klient...
    I tak mi sie tego teraz nie che robic i nie
    znam sie na tym.. wiec moze pozniej

    i jakie skanowanie? wydaje mi sie na zdrowy rozum ze byc moze trzeba zalozyc ze jest
    sie klientem sprawdzic czy odzywa sie serwer jak
    nie to zrobic sie serwerem - tylko by to sie nie stalo w tym samym czasie ;/ w sumie
    nie wiem jak mowilem nie znam sie na tym i chwilowo odechcialo mi sie akurat teraz to
    robic