eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingsymetryczne połączenieRe: symetryczne połączenie
  • X-Received: by 10.182.19.165 with SMTP id g5mr4812obe.10.1440615072709; Wed, 26 Aug
    2015 11:51:12 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.19.165 with SMTP id g5mr4812obe.10.1440615072709; Wed, 26 Aug
    2015 11:51:12 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    se8no10882585igc.0!news-out.google.com!nt1ni15829igb.0!nntp.google.com!se8no108
    82582igc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 26 Aug 2015 11:51:12 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=178.36.206.25;
    posting-account=xjvq9QoAAAATMPC2X3btlHd_LkaJo_rj
    NNTP-Posting-Host: 178.36.206.25
    References: <e...@g...com>
    <f...@g...com>
    <0...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: symetryczne połączenie
    From: "M.M." <m...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 26 Aug 2015 18:51:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:208059
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wednesday, August 26, 2015 at 4:41:54 PM UTC+2, firr wrote:
    > W dniu środa, 26 sierpnia 2015 15:47:05 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:
    > > On Thursday, July 16, 2015 at 11:55:07 AM UTC+2, firr wrote:
    > > > Z tego co wiem (acz nie mam duzej wiedzy w tym temacie) jesli chce
    napisac/zrobic gre sieciowa
    > > > dla dwu graczy na winsock to jedna z kopi gry trzeba uruchomic w trybie serwer
    a druga w trybie klient [/? czyli chyba wynikaloby ze wrecz musze
    > > > jakos zroznicowac te programy np dac specjalną binarke albo przelacznik "-s"
    albo guzik "postaw serwer" itp (?)]
    > > > To mi sie oczywiscie nie podoba wolalbym tak napisac kod ze jesli dwu graczy
    uruchomi ta sama kopie programu-gry (mozna zalozyc ze ip swoich wspolgraczy wpisali
    juz gdzies tam do pliku konfiguracyjnego ) to polaczenie nastapi 'automatycznie'
    > >
    > > > Czy da sie tak zrobic?
    > >
    > > Po co?
    > >
    > >
    > > >
    > > > (chyba sie da mysle ze trzebby napisac pewnie kod gdy taka aplikacja startuje w
    trybie klienta sprawdza czy znajdzie serwer jesli nie to sama przelacza sie w serwer,
    tym samym pierwsza uruchomiona apka byla by automatycznie serwerem -
    > > > ale nie jestem pewiem czy ktos kto ma w tym troche praktyki moglby to
    potwierdzic? maybe some more hints?)
    > >
    > > Wiele się da, ale po co?
    >
    > bylo napisane po co - pio to by zadna ze stron nie musiala wybierac czy uruchamia
    klienta czy serwer
    Czyli skanowanie sieci i connect do znalezionych IP. W sumie jest to
    jakieś udogodnienie w małych sieciach lokalnych. W sieci rozległej i
    tak trzeba podać IP docelowe, więc żadne to udogodnienie.

    Pozdro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: