  • Data: 2010-01-23 09:40:11
    Temat: Re: symbian a namierzanie gps
    Od: Mackenzi <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Sty, 11:41, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Mackenzi" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqh.googlegroups.com...

    > 500 m i to zadawalająca dokładność? Nie rozśmieszaj mnie. Możesz być na jednym
    > osiedlu, a wskaże że jesteś w zupełnie innym miejscu.
    >
    > --
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    Wiesz, zależy do czego Ci to potrzebne... Jeżeli jesteś pryszczatym
    małolatem z okrojonym budżetem i chcesz wiedzieć czy twoja dziewczyna
    jest u koleżanki Marysi czy Zosi to może to nie jest "dokładne"
    rozwiązanie dla Ciebie, ale jednak masz firmę, całą flotę firmowych
    samochodów i stadko ludzi przemieszczających się po całym kraju to
    wierz mi, że to w zupełności wystarczy bo w dużej firmie nikt nie ma
    czasu na odpytywanie "z palca" pozycji terminali pracowników. Dajesz
    taką usługę na telefonach służbowych, gps w samochodach i masz temat z
    bani, a jeżeli pracownik twierdzi że był gdzieś a go nie było, jesteś
    w stanie ustalić to nawet po tych 500m i ew. GPS w samochodzie...

    Ja prywatnie od jakiegoś czasu używam usługi google latitude (historia
    i alerty) i muszę powiedzieć, że dokładność w takich miastach jak
    Lublin, Kraków, Warszawa jest dosyć zadowalająca jeżeli terminal
    pracuje w sieci 3G to już całkiem.. Można sobie zobaczyć (tak mniej
    więcej) z jaką dokładnością lokalizowany jest terminal gsm.

    Jak ktoś chce zobaczyć "dokładność" takiego rozwiązania google czy
    orange to niech odezwie się na priv... Sam zdecyduje czy do rozwiązań
    flotowych wystarczy...