  • Data: 2010-01-18 18:37:26
    Temat: Re: symbian a namierzanie gps
    Od: Gambit <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jedyne co widac to uruchamia sie ikonka gps w prawym rogu
    > ale skad ta osoba ma wiedziec, dlaczego :)

    A aplikacja ta wychwytuje przychodzące sms tak by uzytkownik nie
    slyszal/nie widzial powiadomienia o nowej wiadomosci?
    Z jaka skutecznoscia (w sensie czy zdaza się, że aplikacja zamuli i
    nie wylapie smsa)? :)

    Co do rozwiązan operatorow to raczej w przypadku lokalizacji samych
    terminali nie wykorzystuja gps'a a gsm/umts (mniejsza dokladnosc). Z
    tego co wiem to plus szykuje takie rozwiazanie, orange chyba nie ma, a
    w erze zwie sie to monitoring sim.