    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 9 Dec 2015 08:57:25 -0800 (PST)
    Subject: Re: swift
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 9 grudnia 2015 17:30:27 UTC+1 użytkownik Piotr Chamera napisał:

    > Ależ wymyśliło :), wielu z nas tego na co dzień używa - PostScript - a w
    > swoim czasie to był przełom w programowaniu urządzeń graficznych. Na tym
    > przykładzie widać, że tworzenie własnych, specjalizowanych języków
    > programowania ma czasem sens. Potem z PostScriptu urodził się format
    > pdf, wykastrowany z możliwości programowania, ale jeszcze bardziej
    > wszechobecny...

    adobe ma jeszcze oiw action script z flasha ale poki co nie wymyslilo wlasnego jezyka
    pgolnego programowania (choc w sumie z tym adobe air to moze ten action script mozna
    nawet nazwac jezykiem ogolnego przeznaczenia, sam nie wiem).. jeszcze intel moglby
    cos wymodzic ;c (z adome chyab jednak sprawa ma sie troche mniej komicznie bo chyba
    nie chcą obdarowac swiat kolejnym jezykiem programowania tylko zaadaptowali
    istniejacy JS, tak ze sie nie lapia, intel tez sie nie lapie bo o ile kojarze tez nie
    wymyslil jezyka ogolnego przeznaczenia, intel chyba nawet nie napisal wlasnego
    oficjalnego assemblera..)