  • 21. Data: 2011-09-10 02:35:06
    Temat: Re: swietlówka UV
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Marcin Wasilewski napisał:
    > Ale żeby móc coś podgrzewać to świetlówka musi te żarniki mieć.
    > Kilka "kompaktów" już rozebrałem i nie przypominam sobie abym choć raz
    > trafił na świetlówkę z 4 wyprowadzeniami.

    To pewnie rozbieraliśmy zupełnie różne konstrukcje, bo ja Philipsy i
    Osramy. Wszędzie były świetlówki z 4 wyprowadzeniami. Mało tego -
    podłączałem elektronikę pod zwykłą świetlówkę liniową i również działa.
    Liniowa = zwykła rurka z dwiema parami wyprowadzeń.
    Wątkotwórca pisze, że ma rurkę z pojedynczymi wyprowadzeniami na obu
    końcach, czyli coś co wygląda jak podświetlenie CCFL paneli LCD w
    monitorach. Na to też mówi się "świetlówka" ale wymaga zupełnie innego
    zasilacza.
    Maciek