  • Data: 2011-05-19 18:07:18
    Temat: Re: święte krowy
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 18 May 2011 21:36:49 +0200 "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> napisał:

    >staram się nic nie pisać, ale czasami muszę... czy istnieje jakaś pała na
    >moderatorów elektrody?

    Ułożyć ich warstwowo - warstwa moderatorów, warstwa betonu, warstwa
    moderatorów, warstwa betonu itd. ;-) A tak poważniej to olej Elektrodę
    ciepłym moczem, masz Usenet.

    Niestety, to jacyś ograniczeni umysłowo osobnicy są. Zwłaszcza to
    zamykanie tematów jest wyjątkowo debilnym działaniem. Przypuszczam że
    to w sporej części mogą być dzieci (nastolatkowie), oderwane od
    społeczeństwa jak to już ktoś napisał. Kim by nie byli, prezentują
    typowy syndrom ciecia (nie dozorcy, cieć to mentalność a nie zawód czy
    stanowisko) - dopierdolę w jakikolwiek sposób, zamknę temat, bo wtedy
    czuję że rządzę, że jestem ważny, wspaniały. Typowe jest że osoby o
    takiej mentalności (i nie mam teraz na myśli tylko moderatorów z
    elektrody) to zawsze osobnicy prymitywni, ograniczeni, zakompleksieni,
    zwykle mało inteligentni. To taki typ "nie wolno fotografować bo nie,
    bo ja tak powiedziałem", "nie wpuszczę tą furtką, zapier... sobie
    naookoło" (bo dyrektorem banku jakoś nie zostałem a ta furtka to
    jedyne czym rządzę, więc dowartościuję się w ten sposób, takim ważnym
    zarządzeniem). CHIWD...

    Dobrze że jest usenet. Tutaj panują normalne zasady.