  • Data: 2011-05-19 21:26:42
    Temat: Re: święte krowy
    Od: Marek Borowski <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19-05-2011 22:09, JK wrote:

    > No nie wiem. Dla mnie brak polskich znaków zawsze był ułomnością.
    Pewnie jestes nacjonalista i tez ci przeszkadza iz ludzie uzywanja
    anglicyzmow.

    > Dlatego też teraz, gdy polskie znaki są normą, tych którzy nie umieją
    > ich napisać taktuję jako ułomnych.
    Umieja tylko nie lubia. Powtorze NIE LUBIA polskich znakow.

    > A co do stażu internetowego, to oczywiście nie mam zamiaru się z tobą
    > licytować ale przypuszczam, że ja posługiwałem się internetem gdy ty na
    > gówno mówiłeś "papu".

    Mialbys z tym mega problem mieszkajac w polsce.

    > Nie przeszkodziło mi, bo wcześniej przeczytałem n postów na temat
    > elektrody.
    Twierdzac iz nie bez poprzedzajacych postow mialbys problem ze
    zrozumieniem wystawiasz ocene glownie sobie...

    > Niezależnie od tego uważam cię za prostaczka próbującego ze
    > swojej ułomności uczynić zaletę.

    Kazdy robi literowki. Nie kazdemu chce sie je poprawiac. Uwazaj sobie co
    chcesz, nie jestes dla mnie autorytetem. Naprade malo mnie to interesuje.

    > Widocznie jednak właścicielowi elektrody przeszkadza. I możesz tu sobie
    > płakać jak ta cipka i nic to nie zmieni.

    Na elektrodzie nigdy nie mialem i po tym co w tym watku przeczytalem nie
    zamierzam miec konta. Jakos plakac z tego powodu nie bede.

    Pozdr

    Marek