  • 21. Data: 2012-05-19 12:27:50
    Temat: Re: 'światowe' programowanie
    Od: " " <f...@g...pl>

    co do postu to nie przypuszczam - jakis czas temu akurat
    zrobilem sbie ok 40 godzinny post (troche w zwiazku z
    chorowaniem na probe), poczulem sie od tego wyraznie
    mlodziej ale zarazem organizmowi robi sie zimniej (z tego
    co wiem robi sie wtedy naprawde bardzo podatnym na
    przeziebienia i nne choroby) i wogole nie mozna sie skupic
    na programowaniu, na codzien b rzadko uzywam cofeiny ale
    wpierdzielam duze ilosci taniej czekolady ;-) pozatym to
    po prostu duze ilosci zwyklej roboty

  • 22. Data: 2012-05-19 13:25:36
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > oczywiscie (z tym ze to z kolei jest bez zwiazku z watkiem,
    > gdzie ja tu musze sie starac zeby wyjasnic co mam na mysli -
    > a aktualnie np nie chce pogarszac swojej sytuacji np wzorem
    > tego matematyka (np przeciazajac sie robota) (i nie bardzo
    > rozumiem co on ma tu do rzeczy), ??

    Ja nie rozumiem jak możesz nie rozumieć albo nie widzieć związku :D
    Światowe programowanie odbywa się w genialnych umysłach matematyków,
    w których to umysłach powstają nowe algorytmy, wzory, dowody...
    Jeśli ktoś ma inne zdanie na ten temat, to znaczy że lubi ogórki a
    nie pomidory :D

  • 23. Data: 2012-05-19 13:50:23
    Od: " " <f...@g...pl>

    M.M. <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > w których to umysłach powstają nowe algorytmy, wzory, dowody...
    > Jeśli ktoś ma inne zdanie na ten temat, to znaczy że lubi ogórki a

    to zalezy jak rozumiec topowych (swiatowych) programistow
    bo np tworcy topowych jezykow jakos czesto mz przypominaja
    grubasów z brodami, dla mnie z kolei topowy programista
    raczej kojarzy sie z carmakiem niz z jakimis matematykami
    dla mnie programowanie nie ma duzo wspolnego z matematyką
    )juz moze bardziej w pewnym sesnie ze sportem, choc jest
    niby duzo typow )

  • 24. Data: 2012-05-19 19:35:21
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > dla mnie programowanie nie ma duzo wspolnego z matematyką
    > )juz moze bardziej w pewnym sesnie ze sportem, choc jest
    Racja, w praktyce programistycznej nie spotyka się choćby
    dodawania, liczby, zbiorów, relacji...