  • 11. Data: 2012-05-17 18:27:28
    Temat: Re: 'światowe' programowanie
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > ja mam na mysli raczej 'swiatowy' klimat, czyli tak zwany
    > 'good time' ('swiatowy' bardziej w sensie 'swiatowe'
    > ciekawe towarzystwo, (ciekawsze niz powszechna nuda)
    No ale ciekawe towarzystwo to przecież takie które właśnie
    pracuje nad nowym algorytmem albo dowodem matematycznym dla
    jakiegoś trudnego problemu programistycznego. Wszystko inne
    jest z pogranicza nudy.

    > niezaleznie czy to pedzie banda punkowcow jak z trainspoting
    > czy studentow geologi na wykopaliskach, czy jakichs nerdow
    > z NASA przy pulpitach itp)
    No dobra, w innych dziedzinach niż programowanie też można
    robić coś na światowym poziomie i też może być ciekawie, ale
    to trochę nie ta grupa.

  • 12. Data: 2012-05-17 18:38:47
    Od: " " <f...@g...pl>

    to byl przyklad na to o co mi chodzi, kiedy uzywam
    slowa 'co bardziej swiatowy klimat' (nie wiem wlasnie jak
    z tym jest w programowaniu), mysle ze na uczelniach
    moze byc lepiej niz firmach itp, albo gdzie moze byc
    ciekawie? w dzialach innowacji jakichs firm ? itp
    (na pewno sa jakies elemanty w roznych miejscach, np
    moze jezdzi sie na jakies konferencje w gamedevie itp)
    albo moze programowanie w tokio jest fajne itd

  • 13. Data: 2012-05-17 18:56:32
    Od: " " <f...@g...pl>

    > No ale ciekawe towarzystwo to przecież takie które właśnie
    > pracuje nad nowym algorytmem albo dowodem matematycznym dla
    > jakiegoś trudnego problemu programistycznego. Wszystko inne

    hehe, niby tak, z tym ze ja jakos bardziej mysle o 'fajnym'
    'magicznym' klimacie (jakie mi sie zdarzalo lapac w dawnych
    czasach), czyli niestety uzylem slowa bardziej w sensie
    'bogactwa wrazen' niz 'wysokie zaawansowanie np w pisaniu
    kompilatorow' czy projektowaniu procesorow - sa dwa znaczenia

  • 14. Data: 2012-05-17 19:10:03
    Od: " " <f...@g...pl>

> [...]
    > 'bogactwa wrazen' niz 'wysokie zaawansowanie np w pisaniu
    > kompilatorow' czy projektowaniu procesorow - sa dwa znaczenia

    czyżby z tego wynikalo ze jestem 'zepsuty'? !
    bardziej mysle o przyjemnosciach niz o trudnych problemach,
    to chyba naprawde znak ze powinienem pomyslec nad sobą
    zeby sie 'usprawnic moralnie' (niestety jakby oduczylem
    sie myslenia, moze przez brak czytania tylko te kompy i kompy) :U

  • 15. Data: 2012-05-17 19:15:51
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > to byl przyklad na to o co mi chodzi, kiedy uzywam
    > slowa 'co bardziej swiatowy klimat' (nie wiem wlasnie jak
    > z tym jest w programowaniu)
    A to nie jest przypadkiem tak jak z ze sporem o to czy
    smaczniejsze są ogórki czy pomidory? Każdy ma swój, nierzadko
    odmienny gust. Mój szacunek np. wzbudza postać tamtego matematyka.

  • 16. Data: 2012-05-17 19:32:21
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > bardzo duzo ludzi w polsce niedojada, przewaznie piją
    > oni tez przy tym wino czy nawet deneturat (mam nawet paru
    > znajomych pijakow ), sam kiedys w zyciu mialem ciezki rok
    > (i zdarzaly sie braki w dostawie prowiantu)
    > i faktycznie
    > wtedy bylem madrzejszy - ostatnie lata dla odmiany mam troche
    > kasy ale zatrucie w plucach kiepska sluzba zdrowia itp
    > masakrują moją sytuacje (chorowanie jest w sumie gorsze niz
    > 'poszczenie' i nie pomaga na pewno)
    Może nie ciągnijmy tego, bo się zrobił taki OT że masakra.

  • 17. Data: 2012-05-17 19:42:07
    Od: " " <f...@g...pl>

    > A to nie jest przypadkiem tak jak z ze sporem o to czy
    > smaczniejsze są ogórki czy pomidory? Każdy ma swój, nierzadko
    > odmienny gust. Mój szacunek np. wzbudza postać tamtego matematyka.

    oczywiscie (z tym ze to z kolei jest bez zwiazku z watkiem,
    gdzie ja tu musze sie starac zeby wyjasnic co mam na mysli -
    a aktualnie np nie chce pogarszac swojej sytuacji np wzorem
    tego matematyka (np przeciazajac sie robota) (i nie bardzo
    rozumiem co on ma tu do rzeczy), ??

  • 18. Data: 2012-05-17 19:45:02
    Od: " " <f...@g...pl>

    spox, to raczej nie ja zaczalem tu gadac o matematyku ;-)

  • 19. Data: 2012-05-17 19:48:38
    Od: " " <f...@g...pl>

    nie lubie dyskusji z ktorych nie wynikaja zadne
    wnioski - a z tej cholera wie czy jakies wnioski
    wynikaja (poza pewnym przypomnieniem zebym zadbal
    o swoja lepetyne)

  • 20. Data: 2012-05-17 19:55:44
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > nie lubie dyskusji z ktorych nie wynikaja zadne
    > wnioski - a z tej cholera wie czy jakies wnioski
    > wynikaja (poza pewnym przypomnieniem zebym zadbal
    > o swoja lepetyne)

    Chyba nie wynikają żadne z takiej rozmowy. Dla każdego co
    innego kwalifikuje się na "światowe programowanie".
    Każdy może co najwyżej napisać co lubi i koniec, żadnych
    wniosków.