-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
Subject: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f958544$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5f958af0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<5f95915d$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<rn4789$m8v$5$Cav@news.chmurka.net>
<5f96cc56$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@e...not.valid> <ro1209$1hq3$1@gioia.aioe.org>
<X...@1...0.0.1>
From: RadoslawF <r...@g...com>
Date: Thu, 5 Nov 2020 20:59:57 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: Avast (VPS 201105-0, 2020-11-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 29
Message-ID: <5fa45b8d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 46.21.210.209
X-Trace: 1604606861 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 542 46.21.210.209:27590
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2435
X-Received-Body-CRC: 327930816
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687333
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-11-05 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Poldek p...@i...eu ...
>
>>>>> Chcesz się mocniej zdziwić - zobacz masę Puga 3008.....
>>>
>>>> no właśnie patrzyłem na inne i taki olbrzym duster jest lżejszy
>>>> bo wazy 1191 kg :) w porównaniu do mikrusa ECOSPORTA
>>>
>>> Dobra, zlituję się nad waszą niewiedzą...
>>>
>>> https://spidersweb.pl/autoblog/limity-co2-volvo/
>>
>> Dobre - fajnie wyjaśnione, skąd się biorą przerośnięte SUVy
>> zastawiające chodniki, bo są tak otyłe, że nie mieszczą się na
>> miejscach parkingowych.
>
> Jednej rzeczy nie rozumiem...
> Przeciez taki suv wazacy prawie 2tony pali odpowiednio wiecej niz autko
> wazace 1 tone... A skoro spalanie wieksze to i emisja wieksza.
> Tutaj mowa o roznicy w emisji co2 na poziomie 2-3%.
> A 2x wieksze auto bedzie paliło duzo wiecej niz 102-103% tego co prawie
> dwa razy lzejsze.
Do normy liczy się spalanie teoretyczne a nie faktyczne.
Jakby policzyli faktyczne to pewnie nikt by się w normie
nie zmieścił. A przemysłu motoryzacyjnego nikt zaorać nie chce.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.20 10:16 Poldek
- 06.11.20 11:59 Budzik
- 06.11.20 12:09 Cavallino
- 06.11.20 13:25 J.F.
- 06.11.20 13:30 J.F.
- 06.11.20 16:11 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=