  • 61. Data: 2010-09-03 11:28:16
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-03, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > ***"KJ Si?a S?ów"
    > KJ Brand New Frame (coprajty by Sting)
    >
    > Drzyjcie wymiatacze torowi :)
    > Nie wazne czy brand new wazne zeby nie pecala :)

    A Ty co? Wrociles i juz znowu szydzisz ze wszystkich?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2010-09-03 11:31:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > A Ty co? Wrociles i juz znowu szydzisz ze wszystkich?

    Wrócil, widziałem go wczoraj, jaki opalony na złoto, włącznie z kurteczką.

    KJ AE
    Brand New Frame

  • 63. Data: 2010-09-03 11:36:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-03, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Wrócil, widziałem go wczoraj, jaki opalony na złoto, włącznie z kurteczką.

    Na tym smiesznym skuterku?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2010-09-03 11:56:40
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > Na tym smiesznym skuterku?

    Wczoraj byl smieszny nawet bez skuterka.

    Robi chlopak postepy.

    KJ

  • 65. Data: 2010-09-03 12:02:39
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    AZ pisze:

    Chlopaki zbierzcie sie do podrozy...:)

    Tytus z fabryki

  • 66. Data: 2010-09-03 16:48:18
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Jacot"

    > Liczys, ze wychowasz? Wspolczesna nauka raczej nie potwierdza takich
    > cudownych przypadkow, co sie nie udalo przez lat 20 i pare, tego kilka
    > postow nie odrobi.

    bo widzisz - "nasze" pokolenie kulture wysysalo z melkiem matki, a teraz
    wszystko karmione jest ze sloikow wiec i ukulturalniac trzeba na lekcjach w
    szkole
    chyba, ze jakis postep tez jest w tej dziedzinie i mozna cos wyssac ze
    sloika?

    --
    ania

  • 67. Data: 2010-09-03 18:45:09
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-08-30 12:52, AZ pisze:

    > Nie, na oczy nie widzialem idioty wiozacego deski snowboardowej na skuterze.

    Tak tylko wtrącę: kilka dni temu widziałem skuter (jakaś 125 na
    wiekszych kołach) z uchwytem do transportu deski....surfingowej:)
    Całkiem sporo ich w sumie widziałem.
    O takie coś: http://www.travelingpuffins.com/2010/01/19/337/

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 68. Data: 2010-09-06 11:20:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    woohoo pisze:
    > I taka mała historyjka, która może dać ci do myślenia: po zakup deski
    > wraz z butami i wiązaniami pojechałem skuterem do miasta oddalonego o 40
    > km. Sprzęt kupiłem i przewiozłem skuterem. Odpowiedz sobie na pytanie,
    > czy starczyłoby ci jaj na taką przejażdżkę z deską długości 155 cm, czy
    > może pojechałbyś samochodem?
    > Uznaj to za pytanie retoryczne, bo swoją ostatnią wypowiedzią
    > wystarczająco dobitnie udowodniłeś, żeś miętka pizda, której motocykl
    > służy do przedłużania.

    a jak jechałem gixerem 20km z kilkoma rurami PCV fi75, 120 czy 150cm dł
    w plecaku i pudełkiem z kolankami do tego na tylnym taborecie, to liczy
    się? kozak juz jestem czy jeszcze mam se kupic deske grubosci 1cm
    idealnie pasujaca do plecaka odpowiedniego z tymi butami?

    zważ koleś na słowotok własny i kulture osobistą, a nie na przynależność
    etniczną, bo ta kultury nie ma w dna wklejonej, a u Ciebie to z jej
    nabyciem jest również kłopot lekki.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 69. Data: 2010-09-06 11:21:57
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jacot pisze:

    > Na skucie to moze rzeczywiscie jest ekstrema.
    > Wiekszosc materialu do remontu chalupy przewiozlem kiedys na motorze,
    > w tem rury kanalizacyjne, wodociagowe, deski i takie tam, w odcinkach
    > nie mniejszych niz 2000 mm...

    krw. to nie błysnąłem oryginałem.

  • 70. Data: 2010-09-06 11:24:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    woohoo pisze:

    > Nie jest, ale większość cwaniaczków jeżdżących litrowymi szlifierkami
    > użyłaby do tego celu samochodu. A później chadzała po Krupówkach z deską
    > w łapie, albo leżała na OIOM-ie.

    to ja chyba jestem mniejszość cwaniaczków.

    > Jak nie miałeś alternatywy w postaci samochodu, to szacun, ale mniejszy
    > niż byłby w przypadku, gdybyś je woził motocyklem z powodu większej
    > przyjemność z jazdy niż w puszcze.

    a z powodu potrzeby zakupu natychmiastowego, mając pod ręką wyłacznie
    motocykl? aha, wtedy nie ma alternatywy, bo auto jest 20km ode mnie. no
    dobra.