  • Data: 2010-01-22 22:55:17
    Temat: Re: superheterodyna FM z MT 12/84
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    Ave Atlantis! Morituri te salutant!

    > Niby tak. Ale równie dobrze można powiedzieć, że to prawie jak to:
    > http://www.mt.com.pl/archiwum/86-Nw-08-Programowany_
    tuner_FM.pdf

    Uuu, prawie dokładnie to na czym 'skończyłem', tylko dekoder stereo
    miałem na A240. Swoją drogą, UL1520 to był śliczny scalaczek.
    Ale ni czorta nie pamiętam, skąd wziąłem swojego... :(

    > Dobrze - złożę samokrytykę. [...]
    A po co. Rób to co chcesz i jak chcesz, ważne żeby Ci to
    sprawiło przyjemność (i nie wysadziło połowy miasta ;)

    Sławek
    --
    ________ Przeto bójcie się Mnie, o wy, którzy posiadacie rozsądek!
    _/ __/ __/ (Sura II, werset 197)