  • 1. Data: 2009-03-24 16:26:53
    Temat: super Dialog Telecom
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    dzisiaj aż krew mi podskoczyła,
    może poradzicie co moge zrobić w takiej sprawie..

    Dialog zmienia regulamin, klienci im rezygnują, przechodzą do nas
    ludzie biorą pakiety rozne, czesc przechodzacych bierze 4 Mbit
    i dzisiaj przyszedł klient, który powiedział, że na infolinii dialogu
    powiedzieli mu, ze my nie mozemy tyle dawac, ze na pewno będzie mniej
    niz 4 Mbit
    wiem, to laska która ma 5zł na godzine, ale to nie pierwsze takie info
    ze strony infolinii dialogu

    druga sprawa, skoro juz zaczeli :)
    czy ich oferta DSL 8 - która wprowadza błąd, nie powinna trafić do UOKiKu?
    DSL 8 - według mnie, wskazuje na łącze DSL o przepustowosci 8 MBit
    tymczasem jest to 4 MBit a 8 Mbit wieczorem/w nocy
    czy to nie jest oszukiwanie klienta? w reklamach nie ma o tym mowy o
    czasowości pasma - tylko DSL 8 - info o tym jest w regulaminie, nawet
    nie w umowie, reklamy milcza na ten temat

    dajemy klientom 10 Mbit w nocy i do głowy mi nie przyszło
    by reklamować taki produkt jako Internet 10 Mbit

    jak widać, dialog moze.

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2009-03-24 17:55:26
    Temat: Re: super Dialog Telecom
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik icek2 napisał:

> [...]
    > czasowości pasma - tylko DSL 8 - info o tym jest w regulaminie, nawet
    > nie w umowie, reklamy milcza na ten temat

    Tez mnie sie nie podoba nowe nazewnictwo Dialogu i rzeczywiscie moze
    wprowadzac w blad, ale parametry sa jak najbardziej w cenniku a nie w
    regulaminie:
    http://www.dialog.pl/cms/upload/cennik_uslugi_intern
    etowe_ind-d3115.pdf
    punkt 5. Opisy uslug. Wiec pod tym wzgledem nie ma sie do czego
    przyczepic (jak najbardziej mozna przyczepic sie w kwestii reklam).

    pozdr.

  • 3. Data: 2009-03-25 10:03:09
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Tue, 24 Mar 2009 17:26:53 +0100, icek2 <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >powiedzieli mu, ze my nie mozemy tyle dawac, ze na pewno będzie mniej
    >niz 4 Mbit

    no proszę, wszystko wiedząca infolinia wie lepiej

    ja właśnie po raz pierwszy z łącza nowego dostawcy, porównanie servera
    news atmana z serverem news neostrady to jakby porównywac TGV do
    skutera

  • 4. Data: 2009-03-26 00:28:38
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Wed, 2009-03-25 at 11:03 +0100, Tomasz Kruk CZARNET wrote:

    > ja właśnie po raz pierwszy z łącza nowego dostawcy, porównanie servera
    > news atmana z serverem news neostrady to jakby porównywac TGV do
    > skutera

    To czemu nie korzystałeś z niego wcześniej? Mogłeś, wystarczyło sobie
    IPv6 odpalić.

    $ telnet news.atman.pl 119
    Trying 2001:1a68:0:4::4...
    Connected to news.atman.pl.
    Escape character is '^]'.
    200 node2.news.atman.pl InterNetNews NNRP server INN 2.4.3 ready
    (posting ok).

    Zwracam uwagę na "(postng ok)".

    Jacek

  • 5. Data: 2009-03-26 05:02:19
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > 4 Mbit
    > wiem, to laska która ma 5zł na godzine, ale to nie pierwsze takie info ze

    dzwon przez kilka dni po kilka razy dziennie na infolinie, rozmowy nagrywaj
    w zaleznosci od uzyskanych informacji podejmij odpowiednie dzialania,
    zaczynajac od mediow

  • 6. Data: 2009-03-26 08:09:50
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Jacek Zapala <j...@i...pl> wrote:

    > To czemu nie korzystałeś z niego wcześniej? Mogłeś, wystarczyło sobie
    > IPv6 odpalić.

    Musiała by to być jednak któraś z alokacji dla PL, tak kiedyś wpisałem.
    Zresztą news.wsisiz.edu.pl ma podobnie, wpuszcza - póki co - wszystkie
    ipv6 zarejestrowane jako PL

    --
    ŁT