  • 41. Data: 2015-09-11 16:15:56
    Temat: Re: sukces jednoczenia 20150904
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 11-09-2015 o 05:20, Pszemol pisze:

    > Jak to niczego? Uważasz, że mój czas i nerwy są darmo? :-)

    Źle mnie zrozumiałeś - zarabiasz na czymś, co można znaleźć w necie.

  • 42. Data: 2015-09-11 16:41:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "szod" <b...@a...pl> wrote in message

    > Źle mnie zrozumiałeś - zarabiasz na czymś, co można znaleźć w necie.

    Zrozumiałem Cię wyśmienicie... i pomyśl -
    - Czyż nie jest tak z większością rzeczy?
    Buty i masło też sobie samemu można zrobić.
    Jednak przeważnie wolisz zapłacić komuś aby zrobił to za Ciebie.

  • 43. Data: 2015-09-11 17:09:52
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-09-11 16:15, szod wrote:

    > Źle mnie zrozumiałeś - zarabiasz na czymś, co można znaleźć w necie.
    Jeszcze nie wiadomo czy zarobił. :-D

  • 44. Data: 2015-09-12 05:55:40
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    > "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> wrote in message

    > Twoja oferta jest lepsza... ja kurcze certyfikatu ROHC
    > nie mogę znaleźć :-(

    Jest pomiedzy specyfikacja a modelami 3d.
    Jednak mysle, ze ten certyfikat to jemu sie nie przyda.

  • 45. Data: 2015-09-12 06:08:54
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-09-05 o 12:59, Jawi pisze:
    > :)))

    10/10

  • 46. Data: 2015-09-12 06:10:08
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > ale o 600% to chyba tylko w wolnej europie...
    >
    > jestem w stanie wysupłać dychacza, ale chwilowo jestem odcięty od netu,
    > cię za kilka dni...

    Nareszcie :)

  • 47. Data: 2015-09-12 11:34:42
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jingiel napisał:

    > Nareszcie :)

    Co "nareszcie"? Jeżeli wysłał, to jak jest odcięty? Nie licz na to.
    Jak w dowcipie o mamie, która w liście do syna napisała, że chciała mu
    wysłać 10zł ale już zakleiła kopertę :-)

  • 48. Data: 2015-09-12 12:09:02
    Od: s...@g...com

    użytkownik platformowe głupki napisał:
    > mam pytanie do Kolegów z PiSu:
    > jak skonstruować taki układ - po włączeniu zasilania, opóźnia włączenie,
    > po wyłączeniu zasilania - wyłącza natychmiast...
    >
    > może jakiś schemacik?
    >
    > tylko proszę wnioski koalicji po/eu zachować ...

    Powiedz mi, co ty robisz, że masz takie branie
    na pme?