  • 31. Data: 2015-09-09 03:29:48
    Temat: Re: sukces jednoczenia 20150904
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> wrote in message
    news:msnub5$c6n$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości

    > ...oczywiscie w PDF !

    Czemu sobie żartujecie z kolegi? :-) Nie każdemu wszystko łatwo
    przychodzi...

    A moja oferta pomocy jest autentyczna, to nie żart.
    Zresztą on sam wie - nie raz korzystał... i z tego co pisał był zawsze
    zadowolony.

  • 32. Data: 2015-09-09 03:58:48
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

> [...]
    >
    > A moja oferta pomocy jest autentyczna, to nie żart.
    > Zresztą on sam wie - nie raz korzystał... i z tego co pisał był zawsze

    ..i dla tego nie chce zepsuc zabawy.
    BTW: Nie boisz sie, ze go prad kopnie albo chalupe spali?

  • 33. Data: 2015-09-09 04:42:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ..i dla tego nie chce zepsuc zabawy.

    Myślę że wszyscy powinni taką strategię przyjąć i nauczyć naszego
    miłego kolegę z PIS, że nie ma nic za darmo i nasz czas kosztuje...
    Być może w końcu rozwinie swoje własne umiejętności
    szukania i znajdowania tego co potrzebuje do pracy/hobby.

    > BTW: Nie boisz sie, ze go prad kopnie albo chalupe spali?

    Aby kogoś prąd kopnął to trzeba najpierw dojść do fazy prototypu.
    Myślę, że to jeszcze długo przed nami... nie ma się czego obawiać.

  • 34. Data: 2015-09-09 04:43:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Byc moze w ramach promocji dostaniesz certyfikat ROHC podpisany
    > przez Dyrektora Global Environmental Health & Safety.

    Twoja oferta jest lepsza... ja kurcze certyfikatu ROHC
    nie mogę znaleźć :-(

    No cóż... prawo rynku. W takim razie muszę przebić czymś innym...
    Oprócz obiecanych wymiarów samego złącza za 10zł, za dodatkowe
    5zł dostarczę również na rysunku informację co do otworów dla
    projektu płytki drukowanej, ich średnic i rozstawu.
    Czyli 10zł za wymiary złącza, 5zł za otwory, ich średnice i rozstaw,
    w sumie 15zł i wysyłam pdf'a szybko e-mailem.

  • 35. Data: 2015-09-09 17:09:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    15 pln - biorę!
    podeślij paypalowy mail na q...@g...pl

    dzięki

  • 36. Data: 2015-09-09 20:39:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > 15 pln - biorę!
    > podeślij paypalowy mail na q...@g...pl
    >
    > dzięki

    Wysłałem z paypala - czekam na przelew.

  • 37. Data: 2015-09-10 18:16:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Wysłałem z paypala - czekam na przelew.

    nie bardzo rozumiem to zdanie...

    możesz mi wysłać raz jeszcze i podać czas wysyłania?
    chodzi o to,że to mój usnetowy email, dostaję na niego tony spamu, a w
    tej chwili mogę obsługiwać wyłącznie przez www,

    podsumowując, nie mogę namierzyć tego maila w mojej skrzynce...

  • 38. Data: 2015-09-10 19:32:45
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 09-09-2015 o 04:43, Pszemol pisze:

> [...]
    > Czyli 10zł za wymiary złącza, 5zł za otwory, ich średnice i rozstaw,
    > w sumie 15zł i wysyłam pdf'a szybko e-mailem.

    Pszemol, jesteś mistrzem w zarabianiu czegoś z niczego :D

  • 39. Data: 2015-09-11 00:59:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > nie bardzo rozumiem to zdanie...

    Używając konta na Paypal wysłałem pod adres jaki podałeś
    żądanie zapłaty 15zł.

    Wysłałem więc przypomnienie.

  • 40. Data: 2015-09-11 05:20:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "szod" <b...@a...pl> wrote in message

    > Pszemol, jesteś mistrzem w zarabianiu czegoś z niczego :D

    Jak to niczego? Uważasz, że mój czas i nerwy są darmo? :-)