  • 1. Data: 2011-01-23 17:27:55
    Temat: suka statystyka
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    witacka
    Przy okazji oglądania innej grupy pokombinowałem i co mi wyszlo?:
    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/abo
    ut?hl=pl

    Pytanie dla starszych: co się stało, że tak od 2007 spadlo zainteresowanie
    przekladajace sie na ilosc postow? A jak to wyglada na imprezach?
    czyzby proza zycia?

    --
    jarek67

  • 2. Data: 2011-01-23 17:44:03
    Temat: Re: suka statystyka
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 23 Jan 2011 18:27:55 +0100, Jarosław Zawiła
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pytanie dla starszych: co się stało, że tak od 2007 spadlo
    > zainteresowanie przekladajace sie na ilosc postow?

    Usenet umiera.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 3. Data: 2011-01-23 17:45:48
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Zawiła" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >Pytanie dla starszych: co się stało, że tak od 2007 spadlo zainteresowanie
    >przekladajace sie na ilosc postow? A jak to wyglada na imprezach?

    starsi kupili se mauzonki, narobili sobie dzieciów i te maużonki skróciły im
    łańcuch. Czyli jak mówisz proza życia. Dla młodych to forum jest kiepskie bo
    nie mozna wklejac śmiesznych obrazków i nie jest kolorowe - no to piszą tam
    gdzie te forumy sa ładniejsze.

    Ale, ale - latasz cos? :)

    b.

  • 4. Data: 2011-01-23 17:59:20
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Budyń pisze:
    ...>8
    > starsi kupili se mauzonki, narobili sobie dzieciów i te maużonki
    > skróciły im łańcuch.

    A ci jeszcze starsi uznali ze teraz niech juz pisza mlodzi bo ile razy
    mozna odpowiadac na te same pytania?! ;)
    Do Jarka mam zas pytanie - nie czy "lata dalej" ale czy nadal ma w
    bagazu tajemnicze flaszki cholernie czasem przydatne/ ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

  • 5. Data: 2011-01-23 18:45:56
    Temat: Re: suka statystyka [OT]
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Jarosław Zawiła"
    Jarek ??? ten Jarek???
    Widze, że powtarzasz bez zastanowienia zaslyszane gdzies "prawdy" ludowe.
    pogadamy jak sie zastanowisz.

    Zastanowilem sie - i wiem juz na pewno ze Wlosi nie szanuja swojego i nie
    grodza tak drogocennych dla naszych gorali skal...
    Co wiecej - nauczyli nawet obsluge wyciagow podstaw angielskiego oraz
    uprzejmosci.
    Wiem, ze dla tych co znaja poludniowcow wydaje sie to malo realne ale
    jednak!!!
    I nawet taki leszcz jak ja kiedy znuzony jazda po 1200 km sztruksowych tras
    zabladzi - moze dac odpoczac witkom w kontaktach z tubylcami.
    No i nikt nie robi sensacji kiedy jedzie sam 6 osobowa podgrzewana kanapa
    Doppelmayera :). Dokladnie taka jaka z wielkim hukiem maja otworzyc gdzies
    na poludniu naszego kraju. Do budowy ktorej zapewne niebawem zajrzy
    prokurator...
    Wiecej nie bede nudzil...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2011-01-23 18:56:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > Usenet umiera.

    Wraz z netykietą...

    --
    Glub

  • 7. Data: 2011-01-23 19:16:32
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Widze, że powtarzasz bez zastanowienia zaslyszane gdzies "prawdy" ludowe.
    > pogadamy jak sie zastanowisz.

    co brałeś? takie kazanie zupełnie bez sensu. do linka zajrzałeś? :)

    b.

  • 8. Data: 2011-01-23 19:31:18
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-01-23 18:27, Jarosław Zawiła pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie dla starszych: co się stało, że tak od 2007 spadlo
    > zainteresowanie przekladajace sie na ilosc postow? A jak to wyglada na

    Jarek, My jestesmy. Ale nie tu.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 9. Data: 2011-01-23 19:50:48
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Budyń"
    co brałeś?

    Jura Superstition - ta :subtly sweet yet smoky

    *** takie kazanie zupełnie bez sensu.

    no bo w kosciele dzis bylem...

    ***do linka zajrzałeś? :)

    No.
    hint: [lekki OT] skuter sniezny...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-01-23 21:06:40
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23-01-2011 o 18:45:48 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > ... Czyli jak mówisz proza życia. Dla młodych to forum jest kiepskie bo
    > nie mozna wklejac śmiesznych obrazków i nie jest kolorowe - no to piszą
    > tam gdzie te forumy sa ładniejsze.
    >
    > Ale, ale - latasz cos? :)

    Dla mnie proza życia to jakieś dziwne strzykania, pobolewania i inne
    presje powodujące zanik czasu.
    A aż tak młodych co nad pismo pełnymi zdaniami, kładą porozumiewanie się
    za pomocą prototypow hieroglifów,- to niechcę poznać.
    A latanie? Latanie to magia, nad którą próbuje zapanować. Już nawet
    motocykl odpaliłem, chodzę po górach...

    --
    jarek67