  • Data: 2012-09-26 23:54:29
    Temat: Re: strzelanina w Poznaniu
    Od: "Pa_blo" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5061f190$0$1315$6...@n...neostrada
    .pl...

    do ślepej obrony każdego psa, który nabroił, całkiem niezależnie od
    sytuacji, faktów i zwykłej przyzwoitości.
    Mówcie co chcecie, ale to nie może być przypadek.

    Cos w tym musi byc...
    Dosc skutecznie pomija ten fragment:

    "Przypomniał jednak, że tuż po tragedii śledczy popełnili błędy
    -niedokładnie przeprowadzili oględziny miejsca strzelaniny. - Wydawać by
    się mogło, że w takiej sprawie zabezpieczony zostanie każdy włos, każdy
    kamień. Stało się inaczej. Możliwość zebrania niektórych dowodów przepadła
    bezpowrotnie. Ale za te błędy nie można winić oskarżonych - komentował
    Strach."

    Niestety w tym przypadku smiem twierdzic, ze zrobili to celowo. Pies psu
    dupe bedzie chronil, tym bardziej, ze pierdla to oni normalni nie wychodza,
    jesli wogole wychodza... Niestety ale polscy policjanci maja sie ponad
    zwyklego obywatela. Mam kilku szkolnych kolegow w szeregach aparatu ucisku
    z ktorymi zdarza mi sie wodke pic. Wlos na glowie sie jezy... jezdzenie na
    bani to norma a na cyklicznych badaniach moczu na obecnosc narkotykow polowa
    z nich prosi kolegow o nasikanie do zbiorniczka :) A pozniej takiemu wydaje
    sie, ze ktos chce go przejechac.

    O falszowaniu dowodow juz kiedys pisalem, niestety podejrzanych w sprawie -
    ktora znam - bylo 2 policjantow a sad nie byl w stanie ustalic ktory
    falszowal owe dowody i obaj "stroze prawa" dalej dzielnie sluza... chuj wie
    komu. Zastanawiam sie czy moge podac ich nazwiska, stopnie i komisariaty na
    ktorych pracowali...

    O karmieniu juz chyba nie ma co wspominac bo przez 20 lat od kiedy mam kwit
    zawsze łykali kiedy karmiono... bez wyjatku !

    --
    Picasso