  • Data: 2011-12-04 15:33:10
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4edaa681$1@news.home.net.pl...

    > To nie jest postawa obywatelska - to jest postawa tępej, złośliwej
    > moherówy,
    >
    > Postawa obywatelska nie będzie powodować zasypywania policji bzdurnymi
    > donosami (policja, za przeproszeniem publiczności, rzyga takimi donosami).
    >
    > Jeśli chcesz prezentować postawę obywatelską, to powiadamiaj o szkodliwych
    > społecznie _faktycznych_ przestępstwach!
    >
    > A nie o swoich urojeniach (jak w tym przypadku).

    Nie dziwi mnie, ze Andrzej Ława, wszak prawomocnie skazany przez Sad
    Rejonowy w Grodzisku Maz. za czyn o charakterze chuligańskim, pobicie
    skutkujące rozstrojem zdrowia u pobitego broni kryminalistów,- ot,
    solidarnośc środowiskowa;-)

    Od rozstrzygania, czy zgłoszenie podejrzenie popełnienia przestepstwa jest
    zasadne, czy to bzdurny donos jest sąd, a nie Andrzej Ława,- on np. do tej
    pory uwaza, ze jest niewiniątko, że bic innych miał prawo i zatem
    pokrzywdzony został wyrokiem przez (oczywiście nieznający się na prawie;-))
    sąd i to az w 2 instancjach;-))