  • 1. Data: 2013-05-14 16:31:45
    Temat: strona z wbudowanymi wirusami?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Zna ktoś może jakąś stronę, na której tkwią wirusy? Nie takie trywialne,
    jak te pliki do pobrania ze strony eicara, tylko coś co może się
    bardziej dyskretnie ukrywać i "samo" instalować... Szukam czegoś
    porządnego do przetestowania proxy z filtrem ;)

  • 2. Data: 2013-05-14 16:39:24
    Temat: Re: strona z wbudowanymi wirusami?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]
    > bardziej dyskretnie ukrywać i "samo" instalować... Szukam czegoś
    > porządnego do przetestowania proxy z filtrem ;)

    Komu chcesz dac niebywala szanse testowania proxy? :D

  • 3. Data: 2013-05-14 16:40:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PS: tak, wiem że to zasadniczo grupa o sprzęcie, ale nie bardzo mam
    pomysł gdzie indziej wysłać pytanie o kwestię niezależną od systemu,
    sprzętu, przeglądarki... Na regionalne? ;)

  • 4. Data: 2013-05-14 16:50:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2013 16:39, Mr. Misio pisze:

    > Komu chcesz dac niebywala szanse testowania proxy? :D

    Testowemu gościowi na osobnym koncie.

  • 5. Data: 2013-05-14 16:59:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://download.cnet.com/

    --
    Piter

  • 6. Data: 2013-05-14 17:44:31
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    W dniu 14.05.2013 16:40, Andrzej Lawa pisze:
    > PS: tak, wiem że to zasadniczo grupa o sprzęcie, ale nie bardzo mam pomysł gdzie
    > indziej wysłać pytanie o kwestię niezależną od systemu, sprzętu, przeglądarki...
    > Na regionalne? ;)

    Najbliżej jest chyba pl.comp.security

    --
    Jacek Skowroński

  • 7. Data: 2013-05-14 19:23:50
    Od: "Piotr B. (pb2004)" <p...@n...pl>

    http://www.malwaredomainlist.com/

    --
    Piotr Borkowski

  • 8. Data: 2013-05-15 14:22:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2013 19:23, Piotr B. (pb2004) pisze:

    > http://www.malwaredomainlist.com/

    Dzięki, ale tak jakby większość albo nie działa, albo daje 404 ;)

  • 9. Data: 2013-05-15 14:22:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.05.2013 17:44, Jacek Skowroński pisze:

    > Najbliżej jest chyba pl.comp.security

    A, słuszna uwaga, dzięki - musiałem ją przegapić na liście.

  • 10. Data: 2013-05-15 16:19:50
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Andrzej Lawa
    naskrobał(a):

    > Dzięki, ale tak jakby większość albo nie działa, albo daje 404 ;)

    Tak właśnie działają wirusy :D
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych