  • 1. Data: 2012-11-02 13:25:39
    Temat: strona www.anty-komis.pl - co na to prawo?
    Od: "Koziołek" <d...@x...pl>

    Serwis jak widać raczkuje. Ale czy jest już jakaś rozwinięta tego typu
    ściana płaczu?
    No i zawarte w temacie pytanie: nie dobiorą się autorowi do dupy za "szycie
    butów"?

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://blogmateuszka.blox.pl
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 2. Data: 2012-11-02 14:29:08
    Temat: Re: strona www.anty-komis.pl - co na to prawo?
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-11-02 13:25, Koziołek pisze:> Serwis jak widaae raczkuje. Ale
    czy jest ju? jaka? rozwinieta tego typu
    > ?ciana p?aczu?
    > No i zawarte w temacie pytanie: nie dobior? sie autorowi do dupy za
    "szycie
    > butów"?
    >
    > Z harcerskim pozdrowieniem,
    >
    > Kozio?ek

    serwis narobi tylko szkod uczciwym sprzedawcom przez takich debili:

    "Poszkodowany says:
    1 listopada 2012 at 22:10

    [...]

    Po kilku miesiącach okazało się, że do wymiany są:
    - sprzęgło
    - końcówki drążka kierowniczego
    - wentylator
    - klocki hamulcowe

    proszę uważać, a najlepiej omijać z daleka Pana Marcina K."

  • 3. Data: 2012-11-02 14:47:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-02 14:29, chwdp pisze:

> [...]

    > - wentylator
    > - klocki hamulcowe
    >
    > proszę uważać, a najlepiej omijać z daleka Pana Marcina K."

    No, jak dla mnie to reklama komisu - może opłacili kogoś za tę recenzję? ;)

  • 4. Data: 2012-11-02 15:50:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Nov 2012, chwdp wrote:

    > serwis narobi tylko szkod uczciwym sprzedawcom przez takich debili:
    >
    > "Poszkodowany says: 1 listopada 2012 at 22:10
    > [...]

    Tak z ciekawości, z czego wynika fakt, iż w trzykropku
    zmieścił Ci się tekst:
    +++
    Zakupiony samochód o przebiegu 161.000 km.
    Faktyczny przebieg 365.000 !!!
    ---

    To w ramach uczciwości sprzedawcy czy uczciwości kupującego?
    (są całe dwa przypadki, ten drugi powinien doskonale uświadomić
    że mowa o przestępstwie - więc ewentualne pomówienie
    o przestępstwo to też przestępstwo).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-11-02 16:31:52
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    > czy jest ju? jaka? rozwinieta tego typu
    > "szycie

    > serwis narobi tylko szkod uczciwym sprzedawcom

    Oksymoron :-)

    WW

  • 6. Data: 2012-11-02 16:52:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Koziołek pisze tak:

    > nie dobiorą się autorowi do dupy

    Kto wie, być może wkrótce prześcigniemy Amerykanów w procesowaniu się o
    byle gówno. Inteligencję kupującego zastąpi inteligencja rozproszona
    forum.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2012-11-02 17:09:25
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-11-02 16:52, PiteR pisze:
    > Kto wie, być może wkrótce prześcigniemy Amerykanów w procesowaniu się o
    > byle gówno. Inteligencję kupującego zastąpi inteligencja rozproszona
    > forum.

    Właśnie w tv podali że pasażerowie kapitana Wrony składają pozew
    zbiorowy (w stanach oczywiście) o szkody przy lądowaniu.
    Chcą wydusić kasę od techników i producenta samolotu.

    Nie idźmy tą drogą!!!

    Chociaż... Jakby tak udowodnić że komis wiedział i skłamał...

  • 8. Data: 2012-11-02 17:27:21
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-11-02 15:50, Gotfryd Smolik news pisze:> On Fri, 2 Nov 2012,
    chwdp wrote:

    > Tak z ciekawości, z czego wynika fakt, iż w trzykropku
    > zmieścił Ci się tekst:
    > +++
    > Zakupiony samochód o przebiegu 161.000 km.
    > Faktyczny przebieg 365.000 !!!

    to byl przyklad tylko, dlatego wycialem ten fragment.

  • 9. Data: 2012-11-02 17:27:53
    Od: tÎż

    Kozio?ek wrote:

    > Serwis jak widaae raczkuje. Ale czy jest ju? jaka? rozwinieta tego typu
    > ?ciana p?aczu?
    > No i zawarte w temacie pytanie: nie dobior? sie autorowi do dupy za
    > "szycie butów"?

    Serwis z dupy, bo możliwość weryfikacji tych wpisów żadna.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2012-11-02 21:22:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-02 14:29, chwdp wrote:

    > Po kilku miesiącach okazało się, że do wymiany są:
    > - sprzęgło
    > - końcówki drążka kierowniczego
    > - wentylator
    > - klocki hamulcowe

    I jeszcze trzeba bylo wymienic opony na zimowe, bo przyszedl
    listopad! :)

    --

    memento lorem ipsum